Top Social

Hameita kevääseen

tiistai 1. huhtikuuta 2014
 photo PicMonkeyCollagevalmis_zps0f8c2ce0.jpg  photo PicMonkeyCollage_zpsdef25e36.jpg  photo ertyjk_zps8b6e360d.jpg
 photo PicMonkeyCollage2_zpsa9dc4da2.jpg
Heippa vaan kaikille ja hyvää huhtikuun alkua ! Viikonloppuna halusin kuvata teille mun viime kuun puolella mainitsemistani uutuuksista. Hameen ja neuleen nappasin siis viime viikon puolella Tampereen Bonus kirppikseltä kuvistunnin aikana heitetyllä kierroksella. Hameen tullessa eteeni en voinut sitä ohittaa. Se oli juuri oikeaa kokoa ja kesällä se on loistava pari niin monelle yläosalle, kuten myös nyt keväällä. Juhlavalla yläosalla ja korkokengillä siitä saa loihdittua myös upean juhla-asun. Neuleita mulla on kyllä paljon, mutta tässä minua viehätti juuri sopiva pituus, hihat ja paikat niissä. Hameella hintaa oli neljä euroa ja neuleella kaksi. 

Mua suoraan sanoen harmittaa, ettei mulla ole arkena (varsinkaan nyt koeviikolla) aikaa panostaa ihan arkiasuihin tai ne on mun menojen kannalta muuten vaan epäkäytännölliset. Jos viikonloppuna päällä on hame ja suunta on Antille löhöilemään ja ehkä peliin, yhdistelmä ei kuulosta hyvältä. Olisipa mulla kesällä aikaa ja innostusta kulkea kaikissa mun ihanissa hameissa. Tänkin yksilön kun saa venytettyä niin moneen. Nyt toivotan teille kuitenkin mukavaa päivän jatkoa !
Post Comment
Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommeteista :)!