Top Social

My April

keskiviikko 30. huhtikuuta 2014
 photo PicMonkeyCollage_zps7b930358.jpg
Untitled
...Vietin pääsiäislomaa.
...Kyllästyin koulunkäyntiin ja kaipasin irtiottoja arjesta.
...Rakastin mekkoja ja korkokenkiä.
...Haaveilin ja suunnittelin kesälomaa.
...Sain kesätöitä ! Jes !
...Juhlin vappua.
...Aloitin karkkilakon, joka kestää kesään.
...Nalle trimmattiin, pojasta tuli niin hoikka ettei meinaa edes tunnistaa !
PicMonkey Collagevalmis 1
1.click! 2.click! 3.click!
PicMonkey Collagevalmis2
4.click! 5.click! 6.click!
Tää kuukausi on ollut mun pukeutumisen kannalta ehdottomasti asukuvien ja ennen kaikkea mekkojen ja korkokenkien kuukausi ! Oon ostanut kuukauden sisään kahdet korkokengät ja kolme mekkoa. Kuvistakin huokuu keväinen helmojen hulmuaminen. Ehdottomaksi ykkös lemppariksi on noussut harmaa maksimekko. Se on niin helppo yhdistää kaikkeen, sopii arkeen kuin juhlaankin ja ennen kaikkea se on ehdottoman mukava päällä. Ei tarvitse paljonkaan miettiä mitä tuon kanssa pukisi, melkein kaikki menee ja näyttää kaiken lisäksi todella tyylikkäältä. 

DSC_0658valmisvalmis
Tässä mun huhtikuun ostokset. Oon löytänyt kolme ihan luotto vaatetta plus pari kivaa asujen piristäjää. Uikkaritkin ensi kesälle on löytäneet tiensä mun luokse. 
1. Mustat farkut ,joista on tullut mulle ihan luottoyksilöt. Ostin nää Tampereen Bonus kirppikseltä kolmella eurolla, enkä jaksanut edes sovittaa koska jonot oli niin päätä huimaavat. Nää istuvat ihan täydellisesti, joustavat juuri sopivasti, mutta eivät niin paljon että venyisivät muodottomiksi. Näin on käynyt mun aiemmille mustille luottofarkuille Dr Denimeille. Enää en aio kyllä siltä merkiltä ostaa housuja, kuin tarkasti valikoiden koska mulla housut kestivät puoli vuotta käytössä, mikä on aika lyhyt ikä 50 € farkuille. Nää on merkkiä Now and then ja voin kyllä suositella !
2. Pinkki kesämekko, jonka löysin samalla reissulla farkkujen kanssa sovittamatta. Toi on ihan täydellinen kesään ! Niinkun oon jo aiemmin hehkuttanu tässä on ihanat leikkaukset. Hintaakin oli vaivaiset 1,30 euroa, joten ei sekään päätä huimannut. Hyvä piristys arkeen !
3. Meikkivoide ja puuteri, jotka on ostettu hulluilta päiviltä. Merkki on Loreal ja olenkin suunnittelemassa näistä ja Maybellinen vastaavista tuotteista arvostelua, joten ei niistä enempää.
4. Laukku, jonka nappasin mukaan Radio kirppikseltä viiden euron hintaan. Tää täydentää hyvin mun laukkukokoelmaa, enää puuttuu musta yksilö, niin kokoelma on täydellinen asuun kuin asuun. Kesää varten olisi ihana myös joku pikkulaukku, missä saisi pidettyä mukana kaiken välttämättömän...
5. Amerikkakuvioiset korkokengät oli ihan super löytö ! En ole tällaisia missään nähnyt, joten en osannut edes unelmoida. Kyllä kirppikset on ihmeellisiä paikkoja, näillekin jäi hintaa vain 10 euroa. Nää on vähän pienemmät kun mun edelliset samanmalliset korkkarit, ja siks nää istuukin mulle paremmin. Ei mulla oo näistä sen enempää sanottavaa, kun että parempaa kirppislöytöä saa etsiä. 
6. Harmaa maximekko on ollut mun pitkäaikainen haave, ja en meinannut pysyä housuissani kun sain kuulla sellaisia saapuneen Gina Tricotiin. Koska joululahjakortissa oli vielä rahaa jäljellä, ei ollut epäselvää mihin aikoisin käyttää ne. Kävin heti ostosten jälkeen kaventamassa mekkoa ja nyt se on kuin unelma. Tämä pelastaa asukriisiltä kuin asukriisiltä.
7. Victoria's Secretin bikinit oli toinen huippulöytö, jonka tein korkkareiden kanssa Bonus kirppikseltä. Bikini alaosaa ei tulisi mieleenikään ostaa kirppikseltä niinkuin ei alusvaatteitakaan, mutta bikini yläosassa en näe mitää pahaa. En yhtään ihmettele, että näistä uikkareista tykätään, onhan nää tosi mukavat ja hienot päällä. Odottelen innolla rantakelejä !
valmis
Yleensä mulle ei oo kovin tarkkaa millaiset pesuaineet mulla on, mutta tää on kyllä ylitse muiden iiiihanan tuoksunsa takia ! Äiti yleensä ostaa meille jonkun ihan sattuman varaisesti, mutta tää on kyllä ollut tosi nappi valinta. Ihanan raikas kesäinen tuoksu ! Muita kosmetiikka lemppareita ovat nuo Lorealin uudet meikkivoide ja puuteri. Molempiin oon ollut todella tyytyväinen:) Aurinkoista alkavaa toukokuuta kaikille näistä merkeistä:)!

PS. Muistakaahan äänestää sivupalkissa olevassa äänestyksessä ! Teidän palaute on mulle tosi tärkeää:)!
Post Comment
Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommeteista :)!