Top Social

Pastellia ja farkkua

keskiviikko 16. huhtikuuta 2014
 photo DSC_0122valmis_zps9ce79137.jpg  photo PicMonkeyCollage2_zpse3dde4f6.jpg
 photo DSC_1002_zpsa3a75319.jpg  photo PicMonkeyCollage_zps862f87b8.jpg  photo PicMonkeyCollage3_zps189ca899.jpg
 photo DSC_0106800_zps9edbdbae.jpg Mukavaa keskiviikkoa ja pian alkavaa pääsiäislomaa kaikille ! Tänään mulla on ollut kaikin puolin hyvä päivä, jonka kruunasi vielä hyvä hius- ja meikkipäivä ja täydelliset asukuvat ! Kerrankin on kuvien suhteen semmoinen olo, että nää on tosi mukava julkaista:) Kuviin pääsi tällä(kin) kertaa nuo hurjan korkeat korot ja mun mielestä niihin täydellisesti sopivat beiget housut. Farkkutakin lisäsin tuomaan vielä ripauksen vastapainoa naisellisille kengille ja housuille. Hiuksissa mulla oli tänään Vilman mulle eilen väsäämät kiharat ilman lämpökäsittelyä. Nää kiharat on kyllä joskus mun hiuspäivän pelastus ! Voisin tehdä näistä jo tässä kohtaa päivää hieman lässähtäneistä kiharoista ehkä joskus tutoriaalia. Kaiken tämän lisäksi sain astella kouluun tuon uuden kirppikseltä nappaamani laukun kanssa kouluun, voiko enää paremmaksi mennä ? -Voi, nimittäin tänään on ollut ihana ilma ja pääsiäisloma on jo ovella ! Ihanaa iltaa teillekin :)!
5 kommenttia on "Pastellia ja farkkua"
  1. Aaah mikä asu! Pakko kysyä, et pystyykö noilla kengillä käveleen? :D Aikas tappokorot!

    Ihana uus banneri muuten, kiinnitti heti huomion. Jotenkin tosi raikas ja keväinen. :)

    VastaaPoista
  2. Voi tsiisus noi kengät on upeet !! *_*

    VastaaPoista
  3. Marika: kiitos paljon :)! Joo on aika tappokorot, en ehkä kaupunkiin lähtis mutta kyllä niillä tasasella lattialla ihan kävelee :D

    Veera: kiitos kovasti, mäkin oon ihan rakastunu noihin :)!

    VastaaPoista
  4. Sä taidat olla "kenkänaisia"! :D Sen verran monet hienot kengät sulla on. Mä taas ostan kenkiä vain pakosta. :P Laukut on sen sijaan asia erikseen! ;)

    Milla / millamainen

    VastaaPoista
  5. Milla oot kyllä niin oikeessa !:D Mulle kengät on se juttu, mitä ei voi koskaan olla liikaa ;)

    VastaaPoista

Kiitos kaikista kommeteista :)!