Top Social

Boyfriendit tyttöystävällä

sunnuntai 4. toukokuuta 2014
DSC_0884 PicMonkey Collage DSC_0865 DSC_0873 PicMonkey Collage2 DSC_0857
DSC_0820 DSC_0960
Heippa kaikille ja mukavaa sunnuntaita ! Mun kulunut viikko oli todellakin juhlien täyteinen. Niinkuin jo kerroin, vietin keskiviikkona vappua, torstaina perheen ja muutaman sukulaisen kanssa 17-vuotis päivääni ja kirsikkana kakun päällä näitä synttäreitä juhlistettiin oikeana päivänä 2.5 vielä Antinkin kanssa. Perjantaina suuntasin siis koulun jälkeen kaupunkiin ja sain valita itse oman lahjani, eikä valinta kerrankin ollut vaikea. Yleensä valintojen tekeminen tuottaa mulle suurta tuskaa, mutta nyt olin henkisesti valmistautunut ;) Kävin samalla ostamassa nämä ihanat kenkulit äidin antamilla synttärirahoilla. Aluks mulle oli ihan välttämätöntä saada Niket, mutta nämä nähdessäni en ollut asiasta enää lainkaan varma ja niin päädyin kotiuttamaan nämä asujen piristykset.

Synttärilahjojen valintojen jälkeen kierreltiin hetkonen vielä kauppoja ja käytiin ostamassa jätskit ihanasta Minetistä. Seuraava kohde oli Plevna, jossa kävimme katsomassa juuri sattumalta ensi-illassa pyörivän Pompeijin. Itse tykkäsin leffasta, mutta Anttia se ei niin paljon miellyttänyt (se on aina niin nirso :D). Seuraavaksi kaikkien leffaherkkujen mässäyksen päälle menimme syömään Steakiin. Ruoka maistui kuten aina ja aterian päätteeksi menin Antille yöksi. Mulla oli tosi mukava synttäripäivä kaiken kaikkiaan :)! Nyt on sitten juhlat mun synttäreiden osalta melkeimpä paketissa vuodeksi. 

Asukuvat napattiin lauantaina, kun mun kaaaauan odotetut boyfriend-farkut olivat saapuneet. Oon jo tosi kauan kaivannut piristystä mun housukokoelmaan ja tässä ne nyt on ! Noi on tosi monikäyttöset ja mukavat päällä. Noiden kanssahan sopii melkeimpä mitkä kengät vaan: lenkkarit, tennarit, korkkarit, ballerinat... Mielikuvitus vain rajana:) Uusista lenkkareista ehdinkin jo hehkuttaa. Yläosaksikin asuun sopii monenlaista, naisellisemmat yläosat käyvät hyvin, kuten myös rennommat topit ym. Nää housut tuli todellakin tarpeeseen ! Näistä fiiliksistä suuntaan kuitenkin epätoivoisesti järjestelemään ensi vuoden kurssivalintoja. Mukavaa (vaikkakin sateista) sunnuntai-iltaa:)!

PS. Vielä muistuttelen äänestyksestä sivupalkissa:)




4 kommenttia on "Boyfriendit tyttöystävällä"

Kiitos kaikista kommeteista :)!