Top Social

My May

lauantai 31. toukokuuta 2014
PicMonkey Collage
Untitled
...Innostuin pukeutumisesta.
...Vietin paljon mukavia viikonloppuja Antin kanssa.
...Nautin auringosta.
...Panostin viimeiseen koeviikkoon, vaikka se vaikeaa olikin.
...Juhlin vappua ja 17-vuotis synttäreitä !
...Shoppailin kuin hullu.
...Juhlistin äitienpäivää.
♥ ...Kasvoin kiinni boyfriend-farkkuihin ja lenkkareihin.
PicMonkey Collage2
1.click! 2.click! 3.click!
PicMonkey Collage
4.click! 5.click! 6.click!
Tän kuukauden asuihin oon ollut tosi tyytyväinen ! Mulla on ollut paljon inspiraatiota ja asujen kokoaminen on ollut oikea pakkomielle. Erityisesti kaksi vaatekappaletta on ollut tän kuun sana: 1,3 ja 4 asussa näkyvä jakku on ollut superkovassa käytössä, koska se on niin helppo yhdistää ja se tuo mukavaa särmää yksinkertaisiin asuihin. Niin mukavaa ja helppoa, tuo jakku tulee olemaan mun ens kesän luottotakki ! Toisena innostaa uudet boyfriend-farkut, joilla saa myös sitä tarvittavaa särmää asuihin. Kuten näistä kuvistakin huomaa, oon innostunut kovasti erilaisista alaosista ! Oon kyllästynyt ainaisiin mustiin housuihin (vaikka ne onkin aina varma valinta) joten etsin innoitusta tällä kertaa erilaisista housuista, shortseista, hameista ja mekoista. Innostus pukeutumiseen senkun jatkuu, koska siivosin tässä kuussa vaatekaapin perusteellisesti ja noin joka kolmas vaate päätyi pois pikkusiskon hyvään huomaan ja kirppiskasaan. Nyt voi hyvällä mielellä hankkia uutta ja ihanaa ;)
DSC_0307
Tässä mun tän kuun hankintoja. Mukaan mahtui pari neuletta, lempparijakku, uusi kesätakki ja kahdet housut. Nappi valintoja kaikki !
DSC_0317
Muutama uusi paitatulokaskin on listalla. Muutama sininen kesäinen perustrikoo, punainen ruutupaita (täydellistä tällaista oon etsinyt ja nyt se löytyi !) ja kaksi printtitrikoota kesän rientoihin. Mukaan mahtui myös alku kuusta ostetut lenkkarit. Alla kaksi laukkua kesään. 
DSC_0324 DSC_0336
Meikkiostosten saralla oon toukokuussa kunnostautunut. Näistä hankinnoista saisi koottua vaikka kokonaisen lookin ! Tässä muutamia esille nostettavia:
1. Viva La Diva Nudie collection- paletti on ollut huuuurjan kovassa käytössä ja itseasiassa mulla on tuolla paletilla tehty meikki päällä parhaillaan kun tätä postausta kirjoittelen. Siinä on kaikki sävyt kohdallaan ja pigmenttiäkin sävyissä riittää. Oon tosi innoissani luomassa tuolla aina vain uusia kokonaisuuksia !
2. Maybelline Illegal length- ripsiväri on ollut mulla käytössä joka päivä, kun oon meikkiä tehnyt. Se ei ole kovin tuuheuttava vaan sen levittäminen vaatii hieman tekniikan hiomista, mutta pituutta se kyllä antaa ! Siinä mielessä hyvä tuote, tyytyväinen olen.
3. H&M:n Electric Blue eyeliner ja Liquid eyeliner ovat mun H&M:n alennusmyyntien tonkimisen tuotosta. Kultainen rajauskynä on noussut lyhyessä ajassa lemppariksi, sillä sillä saa kivan säväyksen meikkiin. Sinistä rajauskynää olen ajatellut laittaa lähinnä alaripsirajaan, se jää kokeiltavaksi kesään !
Muihinkin tuotteisiin olen ollut tyytyväinen, mutta niistä ei ole sen kummemmin sanottavaa:)
DSC_0345 Tässä myös aiemmin esitellyistä tuotteista mun tän kuun ykkössuosikit ! PicMonkey Collage
Tähän loppuun vielä ihanaa kesää kaikille ! Mullakin loma starttasi tänään ja jaksotodistukset jaettiin koululla aamulla, stipendinkin sain keskiarvosta:) Ihanaa päivää uusille ylioppilaille ja toki muillekin ! Itse suuntaan katsastamaan kahdet juhlat ja juhlimaan kahdet ylioppilaat.
3 kommenttia on "My May"
  1. Tosi kivoja asuja kaikki!
    Mun pitäiskin kokeilla tota Nudie palettia:-)

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon :) ! Suosittelen kyllä lämpimästi köyhän naisen naked palettia :D

    VastaaPoista

Kiitos kaikista kommeteista :)!