Top Social

Viime aikojen ostoksia

sunnuntai 18. toukokuuta 2014
DSC_0719
Bleiseri, Bonus kirppis (H&M), 3€
Oon tainnut ihan sattumalta löytää mun uuden ehdottoman lempparin. Tätä bleiseriä olenkin tainnut täällä aiemmin jo ylistää, mutta en vain pääse sen yli. Tää sopii loistavasti erilaisten yläosien ja alaosien kanssa yhteen ja tuo asuun silti mukavaa särmää. Kesällä tuunkin varmaan käyttämään tätä takkina hieman viileämmillä keleillä.
mekko
Mekko, Tampereen muotikirppis (Vila), 1€
Tänään rahtasin Antin mun mukaan käymään mun kauan odottamassa tapahtumassa, nimittäin muotikirppiksellä. Tollanen tapahtuma on ihan mun toiveiden täyttymys, koska muoti ja kirppis samassa lauseessa ! Katseltavaa oli niin paljon, että en meinannut enää pysyä mukana, mistä oikein tykkään ja mistä en, joten mukaan lähti vain yksi aarre. Tämä aarre ei onneksi edes köyhdyttänyt lompakkoa juurikaan. Kirppiksestä mulle jäi hyvä maku suuhun, oli kiva nähdä lemppari bloggaajia ja joku ihana moikkasi muakin:)
DSC_0460
Housut, Jonnan kirppis (H&M), 1€
Sarjassamme lisää erittäin halpoja, mutta loistavia löytöjä. En ymmärrä enää Dr Denimien päälle, koska nää on aivan loistavat jalassa ja epäilen että lähtöhinta kaupassakaan ei ole ollut päätä huimaava. Nää ei ole siis farkkua tai stretsifarkkua vaan ihan trikoiset housut. Tosi mukavat, mutta näyttää silti siisteiltä. DSC_0709
Neule, Bonus kirppis (H&M), 1€
Eurojen rivi sen kun jatkuu... Pinkki on mustan, valkoisen ja tummansinisen lisäksi mun kestosuosikki väri, joten eihän pinkkejä neuleita voi olla liikaa. Mun mielestä tää on tosi kiva päällä, ei liian löysä muttei kireäkään. Istuu siis kuin nakutettu ! DSC_0473
Testiin pääsi mulla uusi ripsiväri, joka on tosin markkinoilla ollut jo jonkin aikaa. Tästä ripsarista en osaa antaa tuomiota vielä, sillä yleensä mulla ripsarit on ollut parhaimmillaan, kun oon käyttänyt niitä jonkin aikaa. Ensivaikutelma kuitenkin okei ! Lisäksi uusi meikkisivellin, jolla laitan yleensä kasvojen varjostukset.
DSC_0469
Söpöt pinkit jutut jatkuu ! Nää kipot tarttui matkaan Bonus kirppikseltä, ihan vain söpön pinkin värin takia. Nää ei oo aitoja mariskooleja, minkä huomaa kyllä kaukaa, mutta sopivat silti mun väreihin vaan niin täydellisesti. Näillä hintaa oli 1€ per kappale. Ei siis nämäkään mitään suursijoituksia:)
4 kommenttia on "Viime aikojen ostoksia"
  1. Kivan jakun olet ostanut!
    Multa löytyy noi samat H&M:n trikoohousut. Ovat kyllä hyvät ja joustavat, ja näyttävät silti ihan farkuilta. :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos suvi !:) oon kyllä samaa mieltä noista housuista :)

    VastaaPoista
  3. Eieieiei mitään kopio mariskooleja!!

    VastaaPoista
  4. Mene harjoittamaan pahaa mieltä muualle, tää on hyvänmielen blogi. jos ei miellytä niin maiseman vaihtaminen on suotavaa :)

    VastaaPoista

Kiitos kaikista kommeteista :)!