Top Social

Crop top & high waist skirt

maanantai 9. kesäkuuta 2014
PicMonkey Collage2 DSC_0921 DSC_0927 PicMonkey Collage DSC_0911
Hei kaikille ihanan aurinkoista alkanutta viikkoa ! Mun ensimmäisten lomaviikkojen lemppariasu näkyy näissä kuvissa: korkeavyötäröinen hame ja napatoppi. Hameen äiti on ostanut mulle joskus monta vuotta sitten muistaakseni ruotsin reissulla 2011 tai jopa aiemmin. Se on jäänyt viime vuosina unohduksiin, mutta nyt olen löytänyt sen uudelleen. Rakastan muutenkin kesähameita enemmän kuin shortseja, sillä hameet ovat niin mukavia ja vilpoisia hellepäivinä. Lieneekö ihana kukkakuosinen laukku samalta reissulta. Ostin sen laivalta rakastuttuani siihen täysin ja kuinkas kävikään- vuosien jälkeen olen rakastunut uudelleen. Se on niin kesäinen ja sopii yksinkertaisiin asuihin ! Tuollaista toppia oonkin halunnut kesäksi ja Meri sellaisen mulle osti synttärilahjaksi.

 Mun tytöistä puheen ollen: Tänään näin Meriä ja Jannicaa pitkästä aikaa. Hengailtiin kaupungilla ja etsittiin itsekullekin niitä The Bikineitä. Bikineitä ei löytynyt, mutta alusvaatteita ja pari söpön kesäistä luomivärinappia kylläkin. Tekis mieli tehdä meikkitutoriaalia ja tällä viikolla voisin pistää sen työn alle. Turkoosi on tällä hetkellä mun värikkään kesämeikin ykkösväri. Saa nähdä mitä saan aikaan, vai saanko mitään ;) Mukavaa lomailua kaikille !

ps. Asukuvat 0-6 Nalle
2 kommenttia on "Crop top & high waist skirt"
  1. Sait uuden lukijan! Sullon älyttömän kiva tyyli ja kiva blogi, sekä musta on sika kiva seurailla muittenkin tamperelaisten elämää :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Inka :)! Mäkin seurailen sun blogia :)

    VastaaPoista

Kiitos kaikista kommeteista :)!