Top Social

Lace meets sport

keskiviikko 4. kesäkuuta 2014
3 PicMonkey CollageDSC_0677 PicMonkey Collage2 DSC_0697
Mukavaa keskiviikkoiltaa ! Mulla on ollut suhteellisen raskas ensimmäinen lomaviikko, sillä mulla alkoi eilen työt ABC Kalevassa. Oon viihtynyt paikassa hyvin, vaikka nämä kaksi päivää ovat olleet jaloille raskaat (en ole tottunut olemaan koko päivää jaloilla). Sain Meriltä synttärilahjaksi kaksi ihanaa toppia, jotka sain itse valita, joten niitä on tullut käytettyä ahkerasti. Toinen on kuvissakin esiintyvä valkoinen ohutta kangasta oleva toppi pitsireunuksella ja toinen on harmaa crop-top. Kuvat ovat tosiaan maanantailta, kun vielä voin tehdä noin näyttävän meikin; töihin tuollainen on vähän turhan hieno. Olen muutenkin innostunut erilaisista meikkikokeiluista, joten mun uusimmista hömpötyksistä on pyörinyt mielessä videon taiteilu. Löysin myös mukavan oloisen nettikaupan josta haluiaisin päästä tilaamaan jotain pientä. Kaiken lisäksi kauppa on suomalainen (!!) joten tilaaminen ei arveluta niin paljon kuin yleensä. Palataa tästä aiheesta kun olen tehnyt seuraavan liikkeen;) Lämpimiä kesäpäiviä sinne !
Post Comment
Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommeteista :)!