Top Social

My June

maanantai 30. kesäkuuta 2014
PicMonkey Collage Kesäkuu on ollut lähes poikkeuksetta yhtä Suomen kesää- sadetta ja +12 astetta kuten tänäänkin. En kuitenkaan anna sellaisten seikkojen, joihin en voi vaikuttaa, pilata mun kesää ja lomaa. Oon tänä kesänä oppinut nauttimaan lomasta enemmän kuin ennen. Herään aamulla pirteänä ja energisenä, laittaudun rauhassa ilman tietoakaan kiireestä ja alan suunnittelemaan päivän menoja. Oon sellanen ihminen, että en viihdy kaiken aikaa kotona omissa oloissa (vaikka toki haluan myös sitä omaa aikaa) ja käytän lomani mielummin erilaisiin aktiviteetteihin. 
Untitled
...Vietin jälleen mukavan juhannuksen Teiskossa.
...Kunnostauduin mekkojen ja hameiden käytön saralla.
...Varasin kesälomamatkan Saksaan Bremeniin-> siitä lisää myöhemmin.
...Laittauduin lähes joka aamu for no reason.
...En käynyt kertaakaan uimarannalla :(
...Kastoin kuitenkin talviturkin juhannuksena.
...Vietin parhaan tyttöjen illan ikinä !
...Shoppailin kasapäin uusia meikkejä.
PicMonkey Collage
1.click! 2.click! 3.click! 4.click!
Kesäkuu on ilmoista huolimatta ollut hameiden ja mekkojen aikaa. Mulla on monta hametta, joiden käytön makuun en ole vielä kunnolla päässyt mutta haluaisin kovasti käyttää niitä. Nyt odottelenkin hamekasani kanssa heinäkuun lämpöaaltoa. Nämä muutamat hameasut olen kaikesta huolimatta päässyt kuvauttamaan ja voin sanoa, että innostus näitä katsellessa vain kasvaa ! Onko teihin iskenyt hamekärpänen ?
PicMonkey Collage2
5.click! 6.click! 7.click!
Hameiden seuraksi shortseja ei ole liiemmin mun asukuvissa näkynyt (johtunee sekin kylmistä ilmoista). Olen sitäkin ahkerammin yrittänyt kierrättää mun erilaisia housuvaihtoehtoja. Mun 4 erilaista bleiseriä on ollut kovassa käytössä, kuten hieman vielä viileämmillä ilmoilla nahkatakki. Näin olen päässyt kuitenkin ulkoiluttamaan mun ihania kesäyläosia !
DSC_0546valmis
En esittele kesäkuun ostoksia tässä postauksessa, vaan ajatuksissa oli tehdä video aiheesta. Kokosin tähän kuvaan kuitenkin tän kuun lempparivaatteet ja -asusteet.
1. läpikuultava pitsitoppi-H&M Tämä toppi on toiminut luottoyksilönä tilanteessa kuin tilanteessa. Sen kanssa sopii mikä vain alaosa, asusteet ja kengät. Tämä on varmasti kesäkuun käytetyin vaatteeni ! Lämpimämmällä ilmalla se toimii myös ilman jakkua selän ihanien yksityiskohtien ansiosta.
2. crop top-H&M Tämä on toinen luotto yläosani, kuten asukuvistakin varmasti huomaa. Se on yksinkertainen, mutta napamitta tekee siitä kiinnostavan.
3. valkoinen laukku-Radio kirppis Kun näin tämän laukun, en vain voinut ohittaa sitä. Kolme euroa maksaneesta pikkulaukusta on tullut mun lempilaukku, johon en ole vielä kertaakaan kyllästynyt. Laukkukriisien aika on ohi !
4. Aurinkolasit-Ray Ban Nämä lasit sain mummoltani hänen kaappinsa onkaloista- siksi kutsunkin näitä ihanuuksia leikkisästi ysärihirviöiksi :D Nämä tuovat mielenkiintoa asuun helposti ja tyylikkäästi.
5. o.n.e- kello-Jonnan kirppis Mua potkaisi suuri onni, kun löysin tämän kellon kahdella eurolla. Se sopii täydellisesti valkoisen laukun kanssa, eikä jätä pulaan. PicMonkey Collagevalmiit
Kesäkuun suuuuri innostus on ollut erilaisten meikkilookien kokeilu, ja tässä niistä hieman maistiaisia. Mulla on keskimmäisestä lookista tutoriaalivideokin takataskussa. Mikä sua miellyttää näistä eniten ? Miten teidän kesäkuu on vierähtänyt ?
Untitled
Post Comment
Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommeteista :)!