Top Social

Sporty maxiskirt

torstai 19. kesäkuuta 2014
PicMonkey Collage4 DSC_0019 PicMonkey Collage2 PicMonkey Collage DSC_0968 DSC_1000 DSC_0043
Hei kaikille ! Mä odotan tooodella innoissani huomista juhannusaattoa, koska oon jälleen (kuten joka juhannus) ollut Teiskossa isotädin luona suvun kanssa viettämässä mukavaa aikaa. Ollaan pikkuserkun kanssa telttailtu nyt kolmena vuotena peräkkäin ja aiotaan olla urheita huomennakin. Teltta taitaa tosin sateesta johtuen sijoittua katokseen... Pitäähän sitä vähän hienostella ;)

Kokeilin toissapäivänä maksihametta yhdistettynä crop-toppiin. Hameen ostin kirppikseltä, mutta mulla ei ollut mitään aavistusta, miten se kuuluisi pukea. Päätin tehdä siitä maksihameen, vaikka vyötärö olikin mulla aavistuksen verran iso. Köytin hameen vyötärölle ruskealla vyöllä. Asuun yhdistin pinkin kaulakorun ja lenkkerit tuomaan vastapainoa. Kultaiset asusteet ja beige jakku viimeistelivät lookin. Mitä mieltä olette päivän lookista ?
2 kommenttia on "Sporty maxiskirt"
  1. Tykkään sun blogistas paljon ja ekaa kertaa varmaan kommentoin vaikka lukija oon ollu tosi kauan! :)
    Jotenki omaan tyyliin tai omaan silmään en yhistäis noita kenkiä tohon asuun. Sulla on tosikivoja asuja kyllä muutenkin! (:

    VastaaPoista
  2. Kiitos Nanna :)! Mun omaan tyyliin tykkään yhdistellä vähän erityylisiä juttuja, kuten esimerkiksi juurikin lenkkarit mekkoon :D Urheiluvaatteista normiasussa on ollut paljon keskustelua ja lenkkareihin oon kyllä tykästynyt :)

    VastaaPoista

Kiitos kaikista kommeteista :)!