Top Social

Viimeisen koulupäivän asu

sunnuntai 1. kesäkuuta 2014
DSC_0261v DSC_0270 PicMonkey Collage DSC_0241
Heippa ja mukavaa loman alkua kaikille :) Mulla loma on alkanut hyvissä tunnelmissa ensin kaksissa yo-juhlissa ja sen jälkeen mukavana aikana poikaystävän ja kavereiden kanssa. Tää päivä alkoi tosissaan tuntua lomalta, kun päivän ohjelmassa on ollut pitkät yöunet, hidas aamu ja kokopäiväinen loikoilu ja mässäily. Sain saatettua mun herkkulakon eilen päätökseen, joten jätski on kyllä maistunut tänä aamuna. Kävin kipaisemassa mulle ja Antille aamulla kaupasta viisi jätskiä ja mehujäätä joten nyt on herkuttelu lähtenyt hyvin käyntiin;)

Perjantai oli mun viimeinen virallinen ykkösvuoden koulupäivä, jolloin oli kokeen palautukset ja kaikki kokeet oli mennyt odotetusti:) Näistä lähtökohdista oli hyvä aloittaa loma. Päälle mulla eksyi uusia juttuja, jotka olin napannut keskiviikkona kirppikseltä matkaan. Perus valkoinen iso neule ja revityt korkeavyötäröiset farkut ovat kierroksen satoa. Farkkuihin oon kiintynyt tosi paljon jo ekojen päivien aikana, koska ne on kun mulle luodut ! Kerrankin en tartte housuihin vyötä. Farkkuihin sopii hyvin myös mun kaksi uutta toppia, jotka sain "vähän" myöhästyneenä synttärilahjana Meriltä. Niistä varmasti lisää lähi päivinä. Nyt suuntaan katsomaan muutamia vlogeja ja sitten nukkumaan. Ihanaa sunnuntai-iltaa !
Post Comment
Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommeteista :)!