Top Social

Casual summer outfit

maanantai 14. heinäkuuta 2014
PicMonkey Collage3 DSC_0073 DSC_0100
Heippa kaikki ! Pikkusiskoni (aka mun professional photographer) lähti tänään kesätöihin pois maisemista, joten oli aika ikuistaa viimeinen asu ennen mun Bremenin matkaa. Tänään aamulla menimme aamiaiselle torille, jonka jälkeen suuntasimme ostamaan pikkusiskolle uutta kännykkää. Päälle mulla eksyi tänään lauantaina Helsingistä ostettu uusi musta pitsitoppi ja pariksi vaaleat rennot farkkushortsit. Näiden kanssa valitsin valkoisen pikkulaukkuni, joka on varma valinta tilanteeseen kuin tilanteeseen. Asusteet jätin tänään kokonaan matkasta: sen sijaan kynsissäni oli iloinen puna ! Kynsilakka toimii hyvin asujen piristäjänä kuumina hellepäivinä, jolloin raskaat korut vain hiostavat. Toimii ! Toimiiko susta ? 

Uusi suuri rakkauteni on viime viikolla leikatut hiukseni. Kuten jo edellisessä postauksessa vihjaisin, pituutta lähti lähemmäs kymmenen senttiä. Lyhentämisen lisäksi laitoimme vaaleita raitoja tiheään koko päähän. Mun päänahka on niin kovin arka värille, että ei tullut kuuloonkaan värjätä hiuksia kokonaan. Musta nää raidat oli hyvä pieni piristys mun hiuksiin, vaaleasta väristä kun en tahtonut luopua. Hieman on totuttelemista tähän pituuteen, mutta olen kyllä tykännyt pitää hiuksia auki. Ihanaa, vihdoin sain hieman raikkaamman kesätukan ! Mitä pidätte ?:)
Untitled
2 kommenttia on "Casual summer outfit"

Kiitos kaikista kommeteista :)!