Top Social

#julychallenge 2

keskiviikko 16. heinäkuuta 2014
Heipsun ! Tässä olisi jatkoa heinäkuun valokuvaushaasteelle, jota päivittelen instagramissa nimimerkillä @emmavilhelmiina_. Kaikki sinne seurailemaan mun haasteen etenemistä:)!
PicMonkey Collage3
1. #nails, tässä mun kokonaiset 15 päivää kestäneet geelikynnet. Olin näihin tosi tyytyväinen, koska harvemmin mulla itse tehdyt kynnet säilyy näin kauan hyvänä:)
2. #smile
3. #pink #lipstick, tässä mun pinkit huulipunat! Vasemmalla Rimmelin tummempi pinkki ja oikealla MUA:n läpikuultava vaaleapinkki:)
PicMonkey Collage4
4. #fave #color, tässä herkullisessa kuvassa yhdistyy mun lempparit: valkoinen ja pinkki. Nämä herkut oli Englantilaisia toffeepaloja Tampereen Keskustorin kansainvälisillä markkinoilla.
5. #shoes, koskaan ei voi olla liikaa kenkiä (ja vaatteita, koruja, laukkuja ja meikkejä paitsi viimeisiä naamassa). Tässä kuvassa mun lemppari korkkarit ! Uusimmat tulokkaat tosin puuttuvat...
6. #love, tässä syy miksi aloitin tän haasteen, 12.7 oli meidän vuosipäivä ! Sain kerrankin hyvän syyn ottaa  kuvan, koska kuvat meistä on aika harvassa :P PicMonkey Collage
7. #lunch, tässä Vilman tekemää ihanaa taco-kanapetiä ! Vilma oli bongannut reseptin jostain blogista: siihen tuli alle kerros tacoja, sitten kanaa ja kahta eri kastiketta ja päälle juustoa. Nam !
8. #drink, en keksinyt aiheeseen sopivaa kuvaa, mutta illan suussa löysin tämän. Mun synttärit toukokuun alussa:)
9. 3 things, tässä mun Helsingin ostokset: kolme toppia lähti matkaan, crop-topit New Yorkerista ja pitsitoppi H&M:stä. Tykkään !
Untitled
2 kommenttia on "#julychallenge 2"
  1. Nää tällaset postaukset on tosi kivoja ja pakko sanoa, että sun blogi on ihan huippu!♥ Upeita noi sun korkkarit muuten. :) Itekin just harmittelin, kun musta ja poikaystävästä ei ole tyyliin kuin yksi yhteiskuva jossain mun puhelimen uumenissa, vaikka ollaan n.9kk jo yhessä oltu. Ne ois kivoja muistoja, mutta jotenkin ollaan hirveen laiskoja ottamaan mitään.

    VastaaPoista
  2. Kiitoksia paljon Leni ! :)<3 Muakin harmittaa, koska tykkään tosi paljon ottaa kuvia juuri muistoiksi. Poikaystävä tosin ei oo kovin myötämielinen mun kuvausinnon suhteen... :D

    VastaaPoista

Kiitos kaikista kommeteista :)!