Top Social

#julychallenge

sunnuntai 6. heinäkuuta 2014
Moikka kaikki ja ihanaa aurinkoista sunnuntai-iltaa ! Mun heinäkuu on alkanut tosi mukavasti ja kesäkuun viimeisenä päivänä löysin instagramista heinäkuu-haasteen ja päätin tarttua haasteeseen. Kaikille varmaan tuttua juttua- joka päivä on kuva-aihe, joka pitää toteuttaa. Tässä mun ensimmäisten kuuden päivän tuotosta :)PicMonkey Collage
1. #ootd, meillä oli Nallen kanssa mukava lenkki ja pinkki oli päivän väri niinkuin voi huomata;)
2. #selfie, tää on viikon vanha kuva musta kun olin laittautunut tyttöjen iltaan !
3. #hair, tässä mun sata vuotta sitten värjätyt ja leikatut kauhtuneet kutrit:D Onneksi ens viikolla olisi tarkoitus tehdä asialle jotain... PicMonkey Collage2 4. #Blue, #red or #white, valkkasin sinisen ja valkoisen, koska päivän asu näytti siniseen + vaaleisiin sävyihin kallistuvan 
5. #new, oi että rakastuin näihin kenkiin ! Toivotaan että tää oli mun vika alelöytö, ettei Saksan matkakassa kärsi;)Taustalla myös uusi ihana kukka peplum
6. #flipflops, tässä mun tän kesän rantatyyli, keltainen ja pinkki on mun värit !

Menkää ihmeessä instagramiin seuraileen mun haasteen etenemistä. Mukavaa alkavaa ja lämmintä kesäviikkoa kaikille:)!
Untitled
2 kommenttia on "#julychallenge"

Kiitos kaikista kommeteista :)!