Top Social

Floral Lover

keskiviikko 13. elokuuta 2014
PicMonkey Collage3 DSC_0014 DSC_0041 DSC_0029 DSC_0006 DSC_0023 DSC_0064
Moikka kaikki ! Mulla on kyllä arki lähtenyt liukkaasti liikkeelle, kun kouluun mulla on jo nyt tehtävänä viisi kirjoitelmaa. Arki on näyttänyt kyntensä, mutta alan vähitellen tottumaan jo normaaliin koulurytmiin. Hyvänä puolena koulun alkamisessa on ollut se, että vihdoin on aihetta pukeutua niihin parempiin vaatteisiin, kesällä kun tulee aina sujahdettua mukavimpiin rätteihin mitä löytää. Vihdoin on aihetta vaivata pari ajatustakin sille, mitä päällensä vetäisee tai naamaan sutaisee.

 Mun päällä onkin näkynyt tämän ensimmäisen viikon aikana aika värikästä sakkia, joihin lukeutuu tämä ihana kukkahaalari. Tämä oli tosiaan alelöytö Tullintorin Seppälä outletista. Tätä asua voi kuvailla parhaiten yhdellä sanalla: helppous. Asu näyttää harkitulta ja viimeistellyltä, vaikka oikeasti se vaati vain haalarin iloisien värien pariksi pari perus asustetta. Tuo kultainen korukombo tuntuu olevan mun ykkösvalinta arkisin: kulta kun toimii aina ja on yhdistettävissä niin helposti. Tämä asu oli ennen kaikkea siis helppoa, mukavaa, mutta viimeisteltyä. Mitä pidätte pirteästä haalarista ?
Untitled
2 kommenttia on "Floral Lover"
  1. Mä niin rakastan tota haalaria! Sovitin sitä itekin Seppälässä, mutta valitettavasti mun naiselliset muodot ei mahtunu jumpsuittiin kun oli lasten kokoja vaan tarjolla. :D Toi kuosi on täydellinen <3

    VastaaPoista
  2. Kiitos marika! <3 Sama, bongasin ton kuosin jo kaukaa ja oli pakko sovittaa :D koot oli tosiaan vähän ongelmallisia, yläosa iso ja alaosa pieni. Onnistuin kuitenkin löytämään jotenkin sopivan :)

    VastaaPoista

Kiitos kaikista kommeteista :)!