Top Social

Lately shoppings

keskiviikko 6. elokuuta 2014
Moikka kaikille ! Tähän Saksan reissun päälle on tullut silloin tällöin shoppailtua kaikenlaista pientä kivaa. Mielestäni kaikki kuitenkin ihan käytännöllisiä juttuja mulle, mitä mieltä te olette ?
DSC_0944
Koru H&M 3€
Vilma etsi H&M:stä pitkiä polvisukkia ja samalla mä osuin "vahingossa" alekoruhyllylle. Pakkohan sieltä oli jotakin kassalle kiikuttaa, joka tällä kertaa oli hopean-turkoosi kaulakoru. Hopeanvärisiä koruja mulla on huomattavasti vähemmän kuin kultaisen, mutta yksi kello mahtuu kuitenkin hopeisten korujen listaan. Tämä on sille mainio pari.
DSC_0947
Rannekoru Seppälä 2€
Oltiin tyttöjen kanssa kiertelemässä juhlapukuliikkeitä vanhojen tansseja silmällä pitäen, kunnes Tullintorilla meidän silmiin osui Seppälä Outlet. Outlet ?! Siinä kohtaa sitten jäi pukujen metsästäminen toviksi ja tuli oli irti. En edes tiennyt että tommonen on olemassa, sillä siellä oli pelkkiä alennustuotteita. Iso kasa vaatteita sovitukseen ja valinta oli vaikea. Päädyin kuitenkin nappaamaan tämän pirteän rannerenkaan messiin.
DSC_0952
Paita Radio kirppis 3,5€
Oon huomannut hamstraavani tämän tyylisiä paitoja: ohuet materiaalit, rentoleikkaus, vaaleita sävyjä. Kai mun syksy tulee olemaan täynnä tän tyylisiä paitiksia, mutta onneksi neutraalimmatkin asut saa piristettyä asusteilla. Oon muutenkin sitä mieltä, että asusteet tekevät asun. Värikkäätkin vaatteet kaipaavat vierelleen yksityiskohtia, kuten koruja, hiuskoristeita ja laukkuja. Neutraalimpiin vaatteisiin asusteet taas ovat mielestäni pakollisia, niillä asun saa näyttämään viimeistellyltä.
PicMonkey Collage
Haalari Seppälä 12€
Tässä tulee yks mun lemppari ostoksista ! Seppälä outletissa kierrellessämme näin jo kaukaa, että ompas kauniis kukkakuosi, mä niin rakastan kukkakuoseja. Pinkki ja turkoosi ovat yhdessä niin pirteä yhdistelmä. Vaate oli lasten puolelta, mutta koska olen aika pienikokoinen se sopi minulle hyvin. Tästä on kyllä syksyn aikana tulossa asupostausta ! Suosin jälleen rakastamaani kevyttä materiaalia. Kaiken ihanan lisäksi tämä on  niin helppo pukea, kultaiset korut ja neutraalit kengät ja vòila.
DSC_0954
Paita Radio kirppis 1,5€
Jälleen saman tyylinen rento ja kevyt paita. Keväällä, kesällä ja syksyllä innostun aina raitakuoseista, sillä ne näyttävät asiallisilta ja siisteiltä, mutta sopivat rennompaankin asuun. Kultaiset napit kruunasivat täydellisen merimieskuosin. Mulla taitaa löytyä tällainen H&M:n paita aiemminkin jo valkoisena, mutta nämä ovat vaan niin monikäyttöisiä ja kivoja, että hamstraus tuskin tähän loppuu !
DSC_0967
Victoria's secret body mist Banger head 11,90€
Pikkusisko oli tilaamassa meikkejä Banger head-verkkokaupasta, joten olihan munkin sitten pakko pistää jotain tulemaan samaan tilaukseen. Tämä iiiihana body mist ja alhaalla näkyvä peiteaine saapuivat viidessä päivässä, joten pisteet siitä Banger headille ! Tämä oli todellinen heräteostos, mutta kai sitä joskus saa herkutella, kun tämä tuoksu on niin taivaallinen ?
DSC_0974
NYX concealer Banger head 9,50€
Tämä peiteaine ei ollut aivan niin heräteostos kuin body mist. Peiteaineelle mulla on ollut tarvetta jo jonkin aikaa ja kun koulukin alkoi (ja tummat silmänaluset kaupanpäällisenä), tälle tulee varmasti syksyn ja talven mittaan käyttöä. Testaillut en ole vielä käytössä, joten tuomiota en uskalla antaa. Ensivaikutelma oli kuitenkin hyvä:)!

Mitä piditte mun ostoksista ? Löytyykö joukosta sulle mieluisia juttuja:)?
Untitled
Post Comment
Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommeteista :)!