Top Social

Uutta syksyyn

keskiviikko 20. elokuuta 2014
Heippa kaikille ! Mä oon ollut maanantaista asti kipeenä, vaikka silloin koulussa olinkin. Oonkin tässä sitten muutaman päivän loikoillut, eikä tauti meinaa lähteä sitten millään, vaikka kova hinku olisi jo takaisin arkeen. Yksiäkään syksyisiä asukuvia ei ole siis otettu, sillä en ole sellaisissa vielä kunnolla liikkunut. Saatika kuvaajan kanssa. Sen sijaan oon ostanut muutamia joka syksyn must have-juttuja sekä vaatekaappiin että meikkipussiin. 
DSC_03222
Nämä uutukaiset sain käsiini vasta tänään, niinkin tuore hankinta. Löysin nämä täydellisen malliset nilkkurit tori.fi:stä selaillessani vanhojentanssimekkoja. Nämä sattuivat kaiken lisäksi olemaan ihan lähellä ja 10:llä eurolla. Pitihän ne käydä itselleen nappaamassa heti tänään. Korkoa on juuri sopivasti: se ei ole liian korkea arkikäyttöön, mutta sitä on kuitenkin tarpeeksi. Täydellistä !
DSC_0218
DSC_0198
Nämä kaksi samanlaista neuletakkia löysin Bonus kirppikseltä ja päästin varmaan semmoisen pienen onnelisen huokauksen katsoessani hintaa- molemmat yhden euron. Katselin näitä neuletakkeja jo viime syksynä H&M:ssä, mutta en tiedä missä mielenhäiriössä olin kun en ostanut. Ehkä mulle suolainen 20 euron hinta jätti neuletakin rekkiin. Onneksi sain nyt sellaiset ja näin halvalla ! Nää on juuri sopivat ja lämpöiset syksyyn.
DSC_0236
DSC_0255
Koska mun oman vaatekaapin kulmakivet on erilaisissa jakuissa, ei niitä mulla voi koskaan olla liikaa. Valkoinen yksilö tummempien rinnalle ja rennompaa materiaalia oleva tummansininen ovat nappivalintoja just mun vaatekaappiin. Valkoisella hintaa oli kaksi euroa ja sinisella neljä. Molemmat olen löytänyt Bonus kirppikseltä.
DSC_0310
Mulla on ennestään harmaat pitkät sukat ja niiden kavereiksi kaipasin mustia yksilöitä. Löysin kaksoispaketin näitä sukkia H&M:ltä, joka maksoi 8 euroa. Toiset sukista kaupittelin tietenkin pikkusiskolle, joten hintaa mun sukille jäi 4 euroa. Nää sopii todella hyvin hameiden kanssa vaikkapa sukkahousujenkin päälle. Nyt puuttuu enää täydelliset vaaleat sukkahousut...
DSC_0277
Vielä ripaus kesää ! Bonukselta löysin söpön kukkabodyn kahdella eurolla, joten enhän raaskinut sitä hyllyyn jättää. Tämä käy ainakin täydellisesti mun maksihameen ja uusien kellohameiden kanssa. Vähän piristystä ja söpöä kukkakuosia syksyyn !
DSC_0338
DSC_0380 DSC_0351
Muutamia meikkiostoksia. Kaikkien bloggaajien tavoin oli munkin jo korkea aika ostaa ainakin yksi Baby lips, jonka sävyksi valitsin hempeän Pink Punch:in. Tykkään kyllä todella paljon, pitää jossain vaiheessa hankkia näitä lisää. Ostin myös Seppälästä ihanan ylellisen kultaisen kynsilakan yhdella eurolla. Lisäksi kaikki vedenkestävät ripsivärini vetelevät viimeisiään, joten sellainenkin piti hankkia. Olen tähä super tyytyväinen ! Ihanan tuuhea harja, väriä tulee sopivasti eikä se jää paakuille. Suosittelen !

Mitä pidätte ostoksista? Löytyikö lemppareita ? Ihanaa viikon jatkoa, koittakaa te pysyä terveenä !

Untitled
2 kommenttia on "Uutta syksyyn"
  1. Tosi kiva tää sun blogi! Ajattelin linkittää myös omani. Oma blogini on sisustuspainotteinen lifestyleblogi, ja oon suunnittelemassa omaa sisustusmallistoo, josta kirjottelen sinne välillä. JA siellä on myös arvonta nyt käynnissä!

    http://bytiahenriikka.blogspot.fi

    VastaaPoista

Kiitos kaikista kommeteista :)!