Top Social

Babyblue

lauantai 20. syyskuuta 2014
DSC_0099 DSC_0047 DSC_0079 DSC_0070
Moikka kaikille ! Pienimuotoinen blogi hiljaisuus on ollut havaittavissa. Alan kuitenkin koeviikon suhteen olemaan voiton puolella, joten toivottavasti oon nyt back to business ! Viikonloppua oon viettänyt Alavudella Nalle matkakumppanina ja rentoutunut. Tänään pakollisena ohjelmanumerona oli mennä käymään Tuurissa, koska tarvetta mulla oli uudelle meikkivoiteelle ja puuterille. Mukaan tarttui mieluisia meikkejä (vähän heräteostoksia tietenkin lisäksi) ja löysin Piecesin osastolta löysin kaipaamani vaaleansinisen paksun huivin ja "nahkamaiset" legginssit. Ne sopii musta tosi hyvin juurikin ison neuleen kanssa. Neuleen nappasin päivällä aiemmin matkaani kirppikseltä, ja epäilen vahvasti että se on kuulunut aiemmin jollekkin söpölle mummolle. Näistä ja muista Tuurin ostoksista toteutan ensi viikolla postausta sitten erikseen. Mieleen tuli myös, että en olekaan hehkuttanut mun vanhojentanssimekkoa täällä vielä ! Olisiko korkea aika, onhan se mekko ollut mulla jo kuukauden päivät. Onko kiinnostusta nähdä pieni vilaus mun prinsessapäivän mekosta ? Mukavaa viikonlopun jatkoa!

Untitled

Post Comment
Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommeteista :)!