Top Social

Autumn inspiration

sunnuntai 14. syyskuuta 2014
kollaasi2

kollaasi3



Heippa kaikki! Mulla on kiireen täyteinen viikko takana, koska koeviikko koputtelee jo ovelle. Oon superinnoissani tän vuoden syysmuodista ja listalla mulla on jo muutamia juttuja, jotka olisi ihana saada omaan kaappiinkin. Ensi viikonloppuna olisi vuorossa vaatekaapin siivous ja samalla kartoitus siitä, mitä mieleistä multa ihan oikeasti löytyy. Sen perusteella kokoan sitten listan puuttuvista yksilöistä. Inspiraatiota olen tänä syksynä saanut niin lehdistä, katutyyleistä kuin blogeistakin. Eniten innostaa erilaiset kontrastit: babypink ja blue, nahka, karvaa, crop-pituus ja pitkät neuleet.

Ensimmäisessä kollaasissa yhdistyy juuri näitä syksyn lemppareita. Crop-topit ja kukkakuosi piristävät mun asuja myös syksyllä yhdistettynä villakankaaseen. Vaaleanpunaista löytyy myös takista. Musta villakangashattu on mun ostoslistan kärjessä. Mielestäni se on supertyylikäs ja tuo asuihin ripauksen mystiikkaa. Vaaleat housut ja korot keventävät raskaita villaisia elementtejä.

Toisen asun yhdin on ihana pörröinen tekoturkis. Nahkahousut ja upea cutout-crop-top luovat jälleen voimakkaan kontrastin. Rakastan tuota toppia, siinä on sitä jotain! Asu viimeistellään kultaisilla yksityiskohdilla ja jälleen raikkailla vaaleanpunaisella ja turkoosilla. 

Mitä mieltä ootte mun kokoamista asukokonaisuuksista? Mitkä on tän syksyn must have-jutut siellä ruudun toisellla puolella?
Untitled
2 kommenttia on "Autumn inspiration"
  1. Nytpä en ole varma menikö sun ja Vilman Pariisin tuliaiset väärin päin ;) Vaihtakaa jos niin kävi!

    VastaaPoista

Kiitos kaikista kommeteista :)!