Top Social

Naisellisesti sport

keskiviikko 3. syyskuuta 2014
PicMonkey Collagevalmis DSC_0694 DSC_0734 DSC_0684DSC_0724DSC_0659
Tän hetken kuumimpia hittejä ovat urheiluvaatteet yhdistettynä tavalliseen asuun. No, aluksi se ei yllättäen lämmittänyt mua tapani mukaan ollenkaan. Lopulta hetken totuttelun jälkeen viime keväänä pirteät pinkit lenkkarit löysivät tiensä myös mun päälle ja sen jälkeen en ole osannut niistä luopua. Nyt loppu kesästä ja alku syksystä katukuvassa on alkanut pilkahdella niin urheilutrikoita kuin toppejaki- ja mä nään punaista. Mieleeni kiirii lähinnä 2010 legginssi- ja toppivillitys tyylikkään asun sijaan. En usko, että tämä villitys vie mua mukanaan, toivottavasti, koska katuisin sitä myöhemmin. 

Urheilullisuus kun nyt kuitenkin on pinnalla, täytyyhän munkin ujuttaa omaan tyyliini ripaus sporttisuutta. Jos lenkkarit eivät kuulu päivän asuun, mielestäni rentoa henkeä saa helposti luotua urheilullisella collegella. Kontrastit on mun makuun pukeutumisessa, joten tasapainotin sporttista paitaa ja poikamaisia boyfriend-farkkuja yhdellä luottolaukuistani sekä uutukaisilla syysnilkkureilla. Musta boyfrien-farkut ja korot on upea kontrasti. Look on sopivan arkinen mutta naisellinen ja tyylikäs. Tähän asuun eksyn vielä varmasti monta kertaa syksyn aikana, mitä mieltä sä olet:)?
Untitled
Post Comment
Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommeteista :)!