Top Social

Raining

tiistai 9. syyskuuta 2014
14877653060_41031aba19_o 15064294615_d9a090c58d_o 14877745237_4134a82278_o copy
Moikka ! Ajattelin piristää blogia välillä vähän poikkeavilla kuvilla normaalista, nimittäin mun valokuvauskurssin tuotoksilla. Näissä kuvissa tehtävän antona on valot erisuunnista: ensimmäisessä kuvassa vasta-, toisessa sivu- ja kolmannessa hajavalo. Kuvasarjasta puuttuu enää valo suoraan edestä, mutta mulle kävi niin onnettomasti kun otin näitä kuvia että aurinko kerkesi vetäytyä pilveen eikä ole mulle suotuisaan aikaan sen jälkeen näyttäytynyt. Ennen jakson loppua ja koeviikon alkua pitäisi kuitenkin tuokin valo saada kuvattua ja mielenkiinnolla siis odottelen aurinkoisia päiviä. 

Aiempana tehtävänä meillä oli muodot, värit ja tekstuurit, joiden kuvaus on mulla hieman vaiheessa. Muutamia visioita mulla on päässäni, mutta haluaisin kuvista hienon yhtenäisen sarjan, enkä kolmea toisiinsa liittymätöntä kuvaa. Ja onnekseni kameran muistikortti jäi viikonloppuna iskälle, joka tuo hieman omaa haastetta kuvailuun. Enköhän mää tämän kuitenkin kunnialla loppuun vie:)

Viimeinen ja kiinnostavin aihe meillä on levitaatiokuvat. Meille opetettiin niiden muokkaaminen joka on huippu jännää ja oon super innoissani tästä tehtävästä. Yksi levitaatio kuva on muuten valmis, mutta vaatii vielä hieman valojen ja värien säätämistä. Omasta mielestä siitä on tulossa huippu kiva ja oon aika varma että jatkossakin jos saan photoshopin käsiini niin lisää levitaatiokuvia on tiedossa. Sen verran innostunut näistä kuvista oon. Tässä muutaman viikon sisään pääsen varmaan julkaisemaankin sen mun tuotoksen, mikä on vielä työn alla:) 

Miltäs kaikki tämä kuulostaa ? Ihanaa keskiviikkoa kaikille !
Untitled
2 kommenttia on "Raining"

Kiitos kaikista kommeteista :)!