Top Social

Summer favs

maanantai 22. syyskuuta 2014
PicMonkey Collage
Heippa kaikille! Toivottavasti siellä on kaikilla maanantai startannut mukavasti Mulla on ajatukset jo seuraavassa viikonlopussa, vaikka vastahan päästiin edellisen yli. Päätin pitkästä aikaa hakea hieman inspiraatiota selailemalla vanhoja asukuvia, joten selailin kesäkansiot läpi ja nappasin muutamia miellyttäviä, mutta keskenään hyvin erilaisia asuja mukaan. Vanhoja asuja katsellessa huomaa aina, kuinka paljon oma tyyli on muuttunut jopa näinkin lyhyessä ajassa kuin muutamassa kuukaudessa. Suurta osaa näistä asuista voisin soveltaa myös syksykäyttöön lisäämällä hieman lämpöä kerroksilla. Syksyllä mulla on aina taipumusta alkaa hautautua harmaisiin rätteihin, mutta nyt voisin yrittää pitää värit messissä syysasuissa. Pääni sisällä mulla on varastossa aimo kasa asuja erityisesti kouluun mun muutaman uuden hankinnan ansiosta. Haluaisin kovasti päästä jo toteuttamaan asukuvia niistä- pyyhkäistään vain koeviikon rippeet ensin pois alta ja sukelletaan jälleen asujen ihmeelliseen maailmaan. 

Löytyykö sulta lemppareita näistä mun kesän kootuista ? Ihanaa viikon jatkoa!
Untitled
2 kommenttia on "Summer favs"

Kiitos kaikista kommeteista :)!