Top Social

Uutta kosmetiikkaa

lauantai 27. syyskuuta 2014
DSC_0122
Moikka kaikille! Viikko sitten kun olin Alavudella, kävin Tuurissa tekemässä muutamia kosmetiikkahankintoja. Tuntuu että aina, kun yksi tuote loppuu, muutkin meikit päättävät loppua samaan aikaan. Löysin onnekseni kaikki nämä, lukuun ottamatta ripsiä, alennuksesta. Ripsiä ja luomivärikynää en ole vielä kerennyt edes kunnolla kokeilemaan, mutta muista tuotteista osaan sanoa jo aikalailla tuomiot. 
DSC_0141
Lumenen meikkivoidetta ja puuteria mulla on ollut viimeksi varmaan kaksi vuotta sitten, mutta nyt Lumenen Natural code-sarjaan oli korkea aika tutustua. Nämä kun olivat molemmat alennuksessa ja maksoivat yhteensä alle 10 euroa, päätin tehdä lähempää tuttavuutta. Hinta houkutteli, sillä yhtäkkiä säästyy monta kymppiä verrattuna aikaisempiin tuotteisiini. Ja näihin olen nyt viikon käytön jälkeen ollut super tyytyväinen! Meikkivoide tuntuu päällä kosteuttavalta ja todella kevyeltä. Aivan kuin ei olisi meikkivoidetta ollenkaan. Puuterin kanssa ei ole tarvinnut läträtä, mutta hyvältä sekin vaikuttaa. Voin kyllä suositella näitä molempia!
DSC_0151
Alennuksesta nappasin kokoelmiini yhden huulikiillon lisää. Pinkkiä mun tulee käytettyä tosi usein, joten tämä on varma valinta. Hintaa jäi alennuksen jälkeen kaksi euroa. Tämä on hyvä valinta mulle jokapäiväiseen käyttöön.
DSC_0160
Tällaisia ripsitupsuja tarvitsen mun vanhojen meikkiin, joten kun ne osuivat kerrankin silmiini, päätin napata ne mukaan. Näillä saa sopivasti lisä tuuheutta ripsiin ilman, että ripsirajaan jää ikävää rajaa tekoripsistä. Pitää vielä vähän harjoitella näiden käyttöä tulevia tansseja varten.
PicMonkey Collage
Alennuksta löysin vielä eurolla tällaisen luomivärikynän, jonka päätin uteliaisuuttani ostaa. En ole vielä ehtinyt tätä kokeilemaan, joten toimivuus jää nähtäväksi:)

Mitä mieltä olette ostoksista ? Ihanaa lauantaita !
Untitled
Post Comment
Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommeteista :)!