Top Social

a real school outfit

maanantai 27. lokakuuta 2014
DSC_0059 DSC_0080 DSC_0065 DSC_0083
Moikka! Nyt on kellojen siirron jälkeen taas se aika vuodesta bloggaajalle, kun kuvien saaminen on super vaikeaa. Kun menee kouluun on pimeää, kun tulee koulusta on lähes heti pimeää. Kuvaamisen pitäisi tapahtua käytännössä koulupäivän aikana, mikä taas on lähes mahdoton yhdistelmä- paitsi mulle! Mun loistava hyvä ystävä ja loistava valokuvaaja Jannica on nimittäin kanssani samassa koulussa, ja meidän lukkaritkin ovat aika pitkälle samanlaiset. Mikä sen parempi idea, kuin nakittaa Jannica auttamaan mua tässä mun rakkaassa harrastuksessa! 

Alkuperäinen ajatus oli mennä koulun lähi alueelle nappaamaan kuvat, mutta matkalla ulos tajusimme. ettei valoisassa ja raikkaassa koulun käytävässäkään ole mitään vikaa. Kamera siis vain laulamaan! Tulevaisuudessa mun asukuvien toivo onkin varmasti pitkälle kiinni Jannicasta ja koulun ympäristössä kuvaamisesta seka satunnaisista kuvaajista. Onneksi mulla on paljon tällaisia hyviä ystäviä! Kuviin olen kaiken lisäksi varsin tyytyväinen, vaikka ne ovat napattu vain muutamassa vaivaisessa minuutissa. 

Päivän asusta vielä muutamalla sanalla. Hameet veivät mut viime viikolla mennessään, vaikka etsinnässä onkin värikkäämpiin hameisiin sopivat neutraalit sukkikset. Nämä violetit käyvät kuitenkin loistavasti mustavalkoiseen asuun. Kuinka kävikään kun puhuin, että tänä syksynä en aio pukeutua vain harmaaseen, valkoiseen ja mustaan? Mutkun mutkun ne on vaan niin helppoja, eikä monet supervärikkäät vaatteet oikein löydä päälleni syksyisin. Jos lupaan kuitenkin koittaa ryhdistäytyä ja löytää värejä syksyyn? Teen parhaani! 

PS. Takki on neljä vuotta sitten tekemäni ostos- oi kuinka ihanaa se oli löytää unohduksista vanhojen takkien joukosta!♥ Ihanaa maanantaita!
Untitled
2 kommenttia on "a real school outfit"

Kiitos kaikista kommeteista :)!