Top Social

Luottomeikkejä syksyyn 4+1

tiistai 7. lokakuuta 2014
DSC_0488
Heippa kaikki! Nyt on täällä blogissakin syysmeikin päivityksen aika. Syksyllä kun valo vähenee, olen aamuisin tyytynyt vähempään meikkiin. Kevään ja kesän iloisista pinkeistä huulista ja voimakkaista luomiväreistä olen luopunut lähes kokonaan, sillä vaatetuskin on muuttunut pirteistä kesän väreistä syksyisemmiksi. Esittelen lyhyesti millaisiin tuotteisiin olen turvautunut syksyn tullessa, enjoy!DSC_0562
1.Räväkät huulipunat
Syksyn arkimeikissä räväkät huulet ovat mun ykkösjuttu! Huolellisesti tehdyn meikkipohjan kanssa tumma huulipuna pelastaa aamut nopeutensa ja näyttävyytensä vuoksi. Erityisesti olen suosinut lämpimiä punaisen sävyjä. Ne sekä piristävät muuten tylsän asun tai meikin ja antavat vähän asennetta. 
DSC_0496
2.Murretun sävyiset poskipunat
Syksyä kohti mentäessä ovat mun poskipunat vain voimistuneet ja voimistuneet. Mielestäni murrettu poskipuna näyttää upealta tasaisen meikkipohjan ja huolellisen varjostuksen parina. Olen tykästynyt voimakkaaseen poskipunaan ja tykkään myös sekoitella eri punia keskenään. Punaposket korostavat myös kauniisti punattuja huulia!
DSC_0541
3.Neutraalit luomivärit
Räikeiden huulien vastapainoksi olen luomilla käyttänyt varsin hillittyjä värejä. Luomivaossa mulla on näkynyt paljon mattaista ruskeaa ja koko liikkuvalla luomella jotakin vaaleaa joko mattaista tai kevyesti helmiäistä. Loistava pari punattujen huulien kanssa!
DSC_0569
4.Toimiva ripsiväri
Mun mielestä jos johonkin kannattaa meikkipohjan lisäksi satsata, on hyvä ja toimiva ripsari. Ripsiväriä tulee käytettyä joka päivä, jopa yksinään, ja eritysesti pelkän meikkipohjan parina. Jos panostaa huulimeikkiin, ei silmämeikin tarvitse arkena olla ripsiväriä kummoisempi. Jos aikaa ja jaksamista riittää, voi toki lisätä tyylikkäät kissarajaukset ja kevyesti luomiväriä huolittelemaan kokonaisuutta. 
DSC_0519
+1 Ripaus kimallusta
Juhlaa varten hieman säihkettä syksyyn löytyy tästä ihanaisesta MUA:n palestista, jonka kanssa voi yhdistää vaikka hillitymmänkin punan tai lisätä vain hieman näyttävyyttä kauniin syksyn sävyisen huulipunan kaveriksi. 

Mitä mieltä olette mun syksyn luottotuotteista:)? Oletteko löytäneet omia ?
Untitled
4 kommenttia on "Luottomeikkejä syksyyn 4+1"
  1. Aivan ihana tuo MUA:n glitter-paletti, mistä oot ostanut ja paljonko oli hintaa? :)

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos:)! Oon tilannut sen Makeup Academyn omasta nettikaupasta muastore.com tai jotain vastaavaa, löytyy googlettamalla:) hinta oli jotain 5e paikkeilla, joten ei todellakaan mikään suursijoitus! Nuo tulevat tosin briteistä, joten tilauksessa kestää hieman mutta oon ollut tyytyväinen kaikkeen mitä oon tilannut tuolta. Tämä paletti toimii parhaiten esim irtoglitterin parina ja kiinnitysaineena:)

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva postaus, varsinkin kun oon just ite miettinyt meikkivarastojen päivittelyä. :) Ihana lisä noi vaahteranlehdet kuvissa♥

    VastaaPoista
  4. Kiitos paljon Leni :)!♥ mullakin aina syksyisin uudistuksen tuulet tahtoo puhaltaa, mutta täähän on just lostavaa aikaa pieneen päivittelyyn:)

    VastaaPoista

Kiitos kaikista kommeteista :)!