Top Social

vanhojenkampaus ja -meikki

keskiviikko 15. lokakuuta 2014
wasdfgyi
Heippa kaikki! Mulla on syysloma jo hyvässä vauhdissa ja meidän kolmipäiväinen Liedenpohjan reissukin on jo takana päin. Meidän tiistai päivän aiheena oli vanhojenkampauksien ja -meikkien suunnittelua, koska yhdessähän meikkien suunnittelu on paljon hauskempaa, sekä kampauksetkin luonnistuvat paremmin, kun on hieman apujoukkoja. Päädyttiinkin tekemään kaikille kampaukset ja meikit, johon aikaa meillä vierähti kokonaiset neljä tuntia! Vaivannäkö näkyi kyllä lopputuloksessa, sillä kaikkien meikit olivat upeat ja hiuksetkin onnistuivat vaihtelevalla tavalla. Valotankin teille nyt jo näin hyvissä ajoin mun suunnitelmia vanhojen suhteen. 
DSC_0618IMG_9733 IMG_9726
Tässä lähempi katsaus meikkiin. Tää oli jo kolmas kerta, kun suunnttelin tätä meikkiä oikein huolella. Luomille lisäsin luomivakoon pehmeää mattaruskeaa ja koko liikkuvalle luomelle levitin hopean helmiäistä sävyä. Huulimeikki on mulla hieman vaiheessa, sillä en omista mielestäni meikkiin parhaiten sopivan sävyistä huulipunaa, mutta viimeisiä vanhojen meikki- ja kampaustarvikkeita hankkiessani aion etsiä käsiini täydellisen kylmän vaaleanpunaisen yksilön. Onko jollakin vinkata jotakin toimivaksi ja kauniiksi osoittautunutta punaa?
DSC_0635 IMG_9721 IMG_9718
Jannican kanssa kun tuumailimme mulle sopivaa vanhojen kampausta, päädyimme tällaisten pikku "rullien" sopivan mulle hyvin, ja kaiken lisäksi ne on helppoja toteuttaa, Mulle kampauksen tansseihin tekee äiti, jolla onkin hieman kokemusta kampauksista. Jannica onnistui musta tässä kampauksessa super hyvin ja tekele näyttää kauniilta joka puolelta. Kampaus näyttää todella monimutkaiselta musta, mutta loppuen lopuksi aika simppeli toteuttaa, Lisää vaihtoehtoja kokeillaan varmasti syksyn ja talven aikana äidin kanssa, että löydetään se mulle kaikkein paras. Tähän olen kyllä super tyytyväinen, toivottavasti mun prinsessapäivän kampauksestakin tulee yhtä loistelias! Teistä vanhat tanssineet, millaisia kampauksia voisitte suositella? 
IMG_9703
Tässä oli pieni katsaus mun vanhojen suunnitteluun, mutta tässä postauksessa olleet jutut on vasta suunnittelun tasolla. Lopullisen lookin hion tässä syksyn ja enemmänkin talven aikana.

Mitä mieltä olette kampaus- ja meikkikokeiluistani? Miellyttääkö teidän silmää?

ps. kuvien mekko ei liity vanhojen lookkiini mitenkään:)
Untitled
4 kommenttia on "vanhojenkampaus ja -meikki"

Kiitos kaikista kommeteista :)!