Top Social

winter shopping

perjantai 26. joulukuuta 2014
Moikka kaikki! Mulla on tässä joulukuun aikana kertynyt muutamia ostoksia, jotka eivät ole päätyneet vielä tänne blogiin asti. Ajattelin nyt esitellä nämä pienet, mutta kivat ja tarpeeseen tulleet ostokset kaikki kerralla, enjoy!
DSC_0124
DSC_0127
Meikkiostoksia mulle on kertynyt jonkin verran, lähes kaikki ovat heräteostoksina tehtyjä ja alennusmyynneistä haalittuja. Kosmetiikkaa en yleensä raaski ostaa muulloin, kun alennuksista. Yleensä niillä on hintaa kuitenkin sen verran, että en raaski käyttää suuria summia esimerkiksi harvemmin käytettäviin juhlameikkeihin. Onneksi ale-myynnit on keksitty!

1. kulmaveitsi- en tiedä, onko moni teistä kuullut tai käyttänyt kulmaveistä. Toi on nykyään mun arjen pelastaja, koska sillä saa yksittäiset sojottavat karvat kuriin ja siistittyä lookin hetkessä. Tämä säästää paljon aikaa tilanteessa, jossa kulmat pitäisi saada kuosiin, mutta nyppimiselle ei ole aikaa. Tämän käytön jälkeen kulmat eivät myöskään punoita niin paljon, joten varsinaiseen meikkiin voi siirtyä lähes suoraan. Ostin tämän Stockmannilta hintaan 2,90€.
2. The-nestemäinen rajauskynä- Seppälässä oli aikoinaan alennus, jossa ostaessaan kolme tuotetta sai halvimman kaupanpäälle. Tarjoushaukkana tartuin tietenkin tilanteeseen ja ostin mustan nestemäisen rajauksen, jollaista mulla ei ole ollut tosi pitkään aikaan, hassua sinänsä, sillä musta rajauskynä on ihan must have-juttu. Tuo on toiminut hyvin ja hintakin oli muistaakseni vain 3,95€. Korjatkaa jos oon väärässä!
3. H&M lipgloss- yksinkertaisesti pinkin ystävänä en voinut jättää tätä kauppaan aleja kierrellessäni, sillä se maksoi vain 1€.
4. The-luomiväri- Vaaleat luomivärit kuluvat mulla todella nopeasti, koska niitä käytän todella paljon meikeissä. Nudie-palettini vaaleista luottosävyistäkin näkyy jo pannun pohjat, joten valkoinen shimmerinen luomiväri ei ollut haitaksi. Tämä kuului Seppälän tarjoukseen ja maksoi 4,95€. Todella toimiva, sopii niin arkeen kuin juhlaankin.
5. H&M smoky eyeshadows- olen pitkään kuolannut H&M:n smoky paletteja kivojen sävyjen ja halvan hinnan vuoksi, joten oli selvää että ostin tämän alennuksesta hintaa 3€.
6. Lumene luomiväri- Tämän sain lahjaksi Antin siskolta ja se on varsin kauniin värinen ja sopii meikkiin kuin meikkiin, hyvä perus luomiväri!
7. The-ripsiliima- Mun vanhat ripsiliimat alkoivat vedellä viimeisiään, joten päätin lopettaa pelleilyn ja ostaa tilalle ihan kunnollisen. Tämä toimi hyvin, ripset pysyivät kuin nakutettu paikoillaan koko illan ja liima kuivui huomaamattomaksi. Hintaakin oli noin 5,95€ muistaakseni, joten ei ollut hinnalla pilattu tämäkään. 
DSC_0144
neuletakki 1€, Bonus kirppis
Niinkuin joku on saattanut ehkä huomata, ihastukseni vaaleansiniseen ja -punaiseen on jatkanut voittokulkuaan talven aikana. Kaulahuivi, pipo ja tämä löytyvät nyt suloisena baby bluena mun vaatekaapista, mutta ei päältä sentään yhtäaikaa;)
DSC_0132
harmaa pipo 1€, Bonuskirppis / sininen pipo 3€, H&M
Mun täytyy tunnustaa, että mun vaatevarastoista ei löytynyt ennen näitä ostoksia kuin yksi ainoa pipo, sekin Tapparan logolla varustettuna. En ole pipoihmisiä, mutta täytyyhän pakkaspäiville olla jotakin päähän laitettavaa. Ehkä musta tulee vielä pipoihminen?
DSC_0148
urheilupaita 0,5€, Bonus kirppis
Urheiluvaatteita ei yksinkertaisesti voi olla liikaa! Housuja mulla alkaa olla ihan sopivat varastot, mutta paidoissa on parantamisen varaa. 
DSC_0140
Näitä kenkiä en oikeastaan ostanut, vaan sain Antin isosiskolta. Aiemmat mustat korkkarini eivät ikinä oikein muotoutuneet jalkaani, joten nämä tulivat tarpeeseen! Hyvät mustat korkkarit on kyllä sellainen kappale vaatekaapissa, että jokaisen tulisi sellaiset omistaa. 
DSC_0158
Tämä ihana karvalaukku kuuluu samaan kategoriaan edellisen kanssa. Laukkuja mulla on pilvin pimein, mutta aina kun uusi ihana sattuu eteen, en voi sanoa ei. Niitä ei ole koskaan liikaa! Tämä on muutenkin sopivan kokoinen, sillä isommista laukuista mulla on pulaa. Pikkulaukkuja on toki niidenkin edestä... ;)Kiitos Anulle näistä:)
DSC_0179
Mun huone on muuton tiimoilla kokenut aika suuren muodonmuutoksen, mutta tässä pieni palanen kirppikseltä löytyneestä ihanasta tyynynpäällisestä. Samaan pakettiin kuului myös toinen tähdillä koristeltu tyynynpäällinen, mutta se odottaa kaapissa vielä sopivaa tyynyä. Kaksi tyynynpäällistä maksoi yhteensä 3€.

Mitä mieltä olette näistä pikku ostoksista:)?
Untitled
Post Comment
Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommeteista :)!