Top Social

Koruja Wanhoihin

sunnuntai 8. helmikuuta 2015
Moikka kaikki! Mulla on ollut tekemisen täyteinen viikko takana, mutta olen nauttinut uudesta jaksosta täysin siemauksin. Ihanaa kun on aikaa käydä salilla ja laittautua aamuisin, kuinka onnellinen lukiolainen voikaan olla tällaisista asioista:)? Onneksi ensi viikkokin on kaikkea jännää pullollaan, sillä Wanhat 2015 lähestyvät hurjaa vauhtia! Mä itse olen koittanut pitää budjettini aisoissa ja viime viikolla kävinkin hankkimassa viimeistelyn mun Wanhojen lookkiin, nimittäin korut. Tykkään kimalluksesta, mutta puvussa riittää paljon pieniä koristeita, joten päädyin helmikoruihin pienellä säihkeellä. Mitä pidätte valinnastani? 

ps. Jos et ole jostain syystä nähnyt mekon ensiesittelyä, se löytyy täältä, kampauksesta ja meikistä voit taas lukea täältä. DSC_0285 DSC_0304 DSC_0317
Untitled
Post Comment
Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommeteista :)!