Top Social

Spring wanties

sunnuntai 29. maaliskuuta 2015
PicMonkey Collagev
Moikka! Niinkuin kaikki varmasti tietävät, mun pukeutumisinnostus nousee pilviin aina keväisin. Mulla ja Antilla siintää edessä huhtikuun loppupuolella risteily ja Tukholman reissu siinä samassa, joten mitään isompia hankintoja en uskalla kuitenkaan tehdä ennen sitä. Tässä kuitenkin muutamia sydämeni vieneitä vaatekappaleita. 

Niinkuin näkyy, koko joukko koostuu lähinnä mustasta, valkoisesta ja kaikenlaisista harmaan sävyistä niiden välillä. Ihan ykkösenä mun listalla on tuollaiset suorat ja rennommat housut. Oon nähnyt tällaisia myös muissa ihanissa kuoseissa, mutta mustavalkoraidallinen on kuitenkin aina luotettavin valinta. Saa nähdä millaisiin kallistun! Housujen maailmassa mulla ei ole mielessä muita uusia tulokkaita kaappiin, kuin hyvin istuvat mustat farkut. sillä aiemmat ovat hieman aikansa eläneitä. Housu osastolle siis sellaiset, please! Alaosissa mua innostaa tuollaisten housujen lisäksi kuviolliset hameet, haalarit ja tuollaiset koko puvut, joissa on samaa sarjaa ylä- ja alaosa. Glitterikin kiinnostaa niin isommassa mittakaavassa, kuin pienissä yksityiskohdissakin. 

Paidoissa miellyttää rennot colleget, ja ehkä hieman sporttiset yläosat yhdistettynä siistimpään alaosaan. Oma harmaa-valkoinen college onkin ollut suurkulutuksessa viime aikoina. Sporttisemman paidan alle sopii musta loistavasti bralette-rintsikat! Mulla onkin haaveena ostaa tuollaiset mustat myös omaan kaappiin. Pieni ja söpö yksityiskohta musta! Suorat villakangastakitkin ovat olleet pitkään ihasteluni kohteena.

Mikä teidät sytyttää tänä keväänä?
Untitled
Post Comment
Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommeteista :)!