Top Social

My working space

keskiviikko 29. huhtikuuta 2015
DSC_0753
Moikka kaikille! Mulla on ollut hurjan kiireinen päivä ensi viikonloppuisten 18-vuotis synttäreideni järkkäilyssä. Kämppä on puunattu lattiasta kattoon ja ruokakaupassa on suhattu metrin mittaisten kauppalistojen kanssa. Huh, onneksi kaikki alkaa olla ohi ja pääsen nautiskelemaan vapusta ja omista 18-v synttäreistä kaksin kerroin. 

Onneksi eilen innostuin dokumentoimaan juuri siistimääni työpöytää, joka toimii mulla minäs muunakaan kuin meikkipöytänä. Samalla saatte pienen pikakatsauksen mun meikkikokoelmiin!
DSC_0768
PicMonkey Collage Siveltimet on mulla jaoteltuina kahteen eri purkkiin, joista varmasti jokaista myös käytän lähes päivittäin. Sivellin kokoelmani on niin kehno, että en ole jaotellut niitä puhtaisiin ja likaisiin. Muistan myös suhteellisen hyvin, millä siveltimellä olen käyttänyt aivan vaaleita sävyjä ja millä tummia. Järjestely on toiminut mulla varsin hyvin, kunnes jonain päivänä hamstraan itselleni kunnollisen sivellin kokoelman! Söpöt purkit ovat muuten Ikeasta!DSC_0770
Lokerikosta löytyy...
1. puuterimaiset kasvotuotteet. Varjostus- ja aurinkopuuterini, tavallinen puuteri sekä poskipunat löytyvät täältä.
2. huulikiillot (+muutama puna ja jostain syystä sinne eksynyt kulmapaletti). 
3. yksittäiset luomivärit, duot, triot ja pienet paletit. 
4. peiteaineet. 
DSC_0738800
Huulipunia tykkään säilyttää tällaisessä söpössä Tigerista telineessä! Kokoelmat ovat alkaneet karttua sen verran, että tarvetta olisi jo toiselle tämän vanhan viereen...  DSC_0781
Loppuja meikeistä säilytän tällaisessa Seppälästä ostetussa telineessä. Tää on ollut mun mielestä tosi kätevä, kun tämän voi vaikka tilanteen tullen kääräistä mukaan!
1. rajauskynät
2. kulmatuotteet (jonne se eksynyt palettikin kuuluisi)
3. silmämeikin pohjustusaineet + muutama aplikaattori
4. ripsivärit + taivutin
5. pieniä paletteja
6. meikkivoiteet

Tällaiselta näytti mun meikkipöytä, mitä pidätte?
Untitled
Post Comment
Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommeteista :)!