Top Social

Summer mood

tiistai 26. toukokuuta 2015
DSC_08902
Moikka kaikille! Mun hirmuinen koulun loppukiri alkaa olla ohi, huomenna aamulla viimeinen koe! Oon niin innoissani, kun pääsen vihdoin keskittymään blogijuttuihin ja huokaisemaan helpotuksesta edes pieneksi hetkeksi. Ajattelinkin avata hieman mun kuulumisia kaikilla elämän saroilla täällä blogissakin.

Mun elämässä on tällä hetkellä palaset tosi hyvin kohdallaan. Jaksan arjessa ja stressissä pysyä iloisena ja olen löytänyt sopivasti aikaa niin perheelle, parisuhteelle kuin kavereillekin. Ja kesällähän nekin asiat tulevat korostumaan. Tiedän mistä mun elämässä tykkään, mistä nautin ja mitä haluan tehdä. Innostus meikkaamiseen on huipussaan, samoin inspiraatio pukeutumiseen ja valokuvaamiseen. Olen motivoitunut. Ja motivaation kohteita on monta: syksyn yo-kirjoitukset, blogi, parisuhde ja niin edelleen. On helpottavaa kun tietää mitä haluaa.

Olen tyytyväisempi myös itseeni. En katso inhoten peiliin, en toki näe täydellisyyttä, mutta eikös täydellisyys ole tylsää. Olen minä ja tällaisena pysyn, halusin tai en. Tyytyväisyys itseen näkyy myös ulospäin, toivottavasti:) Motivaatio blogia kohtaan on kohonnut huimasti, samoin kun mun katsojaluvut! Edelliskuun katselukerrat on ihan huipussaan verrattuna aiempiin, viime kuussa tein nimittäin oman katselukerta ennätykseni. Ja tämä kuu lupailee vielä hienompaa saldoa, tai ainakin samanlaista. Kiitos siis teille, ahkerat lukijat!:)

Viettäkää ihana viikko! 
Untitled
2 kommenttia on "Summer mood"

Kiitos kaikista kommeteista :)!