Top Social

June shopping haul

tiistai 16. kesäkuuta 2015
Moikka! Tässä nyt lupailemiani ostoksia viime ajoilta. Oon löytänyt kevään aikana paljon vaatteita jotka päädyn pukemaan kerta toisensa jälkeen ja tuntuu että olen löytänyt sen kuuluisan oman tyylin. Vaikka oma tyyli ei olekaan yksiselitteinen käsite, olen päässyt lähemmäs sen määrittelyä. Päädyn kerta toisensa jälkeen pukemaan sinistä, valkoista, mustaa, beigeä ja vaaleanpunaista, raitoja, kiinnostavia leikkauksia, vaatteiden pituuksilla leikitteleviä yksilöitä, kevyitä materiaaleja jne. Se on ihanaa huomata, että vaatekriisiä ei ole ihan niin usein. Löpinät sikseen, eikö vain? -Ja vaatteiden kimppuun!
DSC_0028
Muutama yläosa on tarttunut mukaan kuten tavallista. Bilehameelle kaipasin kaveria ja löysin mustan mekon, jossa oli älyttömän kiva yläosa. Otin siis sakset ja ompelukoneen avuksi ja nyt mulla on biletoppi (joka tosin etsii vielä olkaimia). Maksoin mekosta 2,5€. So happy! Sinistä ja raitoja löysin Bonus kirppikseltä ja ihastuin malliin hetimmiten ja kiikutin sen kotiin 1,5€ hintaan. Tavallisia kivoja t-paitoja mulla on ihan liian vähän, joten jos sellainen eteen sattuu nappaan sen välittömästi ostoskoriin, Tämä maksoi muistaakseni noin 1,0-1,5€. 
DSC_0040
Mun heikkoudet yhdistyivät tässä hameessa; kukkakuosi, kellohame ja halpa hinta(2,5€). Ei mulla varmaan ollut muita vaihtoehtoja...
DSC_0049
Uusia kenkiä ja laukkuja... hups! Siniset korkkarit nappasin ohikulkumatkalla mukaan H&M:n alesta, koska ... onhan ne vaan niin nätit! Ja järkevän korkuiset. Ja edulliset (vain 10 euroa). Ja ja... Mun yksi heikkous on beige ja se näyttää musta tosi nätiltä koroissa ja laukuissa. Laukun ostin Mangon alesta 15 €:lla ja korkkarit Bonukselta 6€:lla. 
DSC_0034
Parit uudet housutkin oon hommannut, koska luottaminen ei ole aivan 100% tähän Suomen kesään. Mangosta ostin uudet rakkaushousut tummansinisenä, jotka varmasti tulevat näkymään asupostauksien parissa monet monet kerrat. Nämä maksoivat 15€ alennuksessa. Uusia valkoisia farkkuja olen harkinnut jo jonkin aikaa, mutta onneksi bongasin kirppikseltä juuri täydelliset ja mikä parasta 1,5€ hintaan. 
DSC_0059
Viimeisenä muttei vähäsimpänä uudet conssit. Edelliset on varmaankin jo kahden vuoden takaa ja nämä löysin kirppikseltä niin hyvään hintaan, ettei tarvinnut kahta kertaa miettiä. 3,5€!! Ei kukaan myy consseja (ja vieläpä näin hyväkuntoisia) tuolla hintaa, mutta mullapa kävikin oikea säkä!

Mitä tykkäätte ostoksista? Mukavaa illan jatkoa:)!
Untitled
Post Comment
Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommeteista :)!