Top Social

Shopping haul

keskiviikko 29. heinäkuuta 2015
DSC_06592 Moikka! Heinäkuun aikana niin vaatekaappiin kuin meikkiosastollekin on kertynyt hieman uusia juttuja, jotka on jo korkea aika esitellä täällä blogissa. Toisaalta kun mietin, on shoppailut ollut mulla aika minimissä. Vain muutama vaatekappale on löytänyt tiensä mun kaappiin ja niihin kaikkiin olen super tyytyväinen. DSC_06592
Olen ostanut jo muuten aika laajaan kesävaate valikoimaani lisää kaksi kevyempää paitaa. Smaragdin vihreä kiehtoo tällä hetkellä tosi paljon, ja tuosta topista onkin luvassa asukuvia pian. Se on mukavan kevyt ja rento päällä ja sopii loistavasti beigen ja valkoisen kaveriksi! Toisen paidan ostin Helsingistä New Yorkerista sillä se oli kaunista laskeutuvaa kangasta eikä hinnallakaan pilattu. Kertakaikkisen kaunis kesävaate!
DSC_06592
Suomen kesä ei ole ollut tänä vuonna sieltä lämpimimmästä päästä (neljä hellepäivää tähän mennessä, oh yes), joten neuleen ostaminen heinäkuussa ei tunnu lainkaan hassummalta. Valkoinen palmikkoneule on klassikko, jollaista vaatekaappini tarvitsi. Nuo housut omistan myös sinisenä, ja pidin kovasti myös näistä beigeistä, mutta koot olivat loppu. Nyt niitä kuitenkin oli Forumin Mangossa alennuksessa, joten ostosta ei kauaa tarvinnut miettiä. 
DSC_06592
Katselin Cubuksessa ponchoa syksyksi, mutta onneksi en ostanut. Löysin tämän viime viikolla kirppikseltä vaivaisella eurolla. Nyt on sekin syksyn ostos poissa päiväjärjestyksestä:)
DSC_06592
Joka vuotinen uusien uikkareidenkin ostaminen on suoritettu, vaikka tänä kesänä niille ei montaa päivää ole ollut käyttöä. Mulla on ennestään pinkki ja kelta-persikkainen alaosa, johon nämä molemmat uudet yläosat passaavat hyvin. Toiset on Cubuksesta kolme kahden hinnalla tarjouksesta ja toiset kirppislöytö. 
DSC_06592
Olen ostanut myös muutamat uudet treenivaatteet, kaikki kirppikseltä löytyneitä. Tykkään superpaljon noista H&M:n musta-harmaista urheiluvaatteista ja ne on myös päällä tosi mukavat. Sinisen topin nappasin mukaan, koska olen huomannut, ettei treenitoppeja voi olla liikaa. 
DSC_06592
DSC_06592
Ja nyt koruosastolle! Oon nykyään aika nirso kaulakorujen suhteen ja käytänkin päivästä toiseen samoja hopeisia kaulakoruja. Helsingin Guessin liikkeessä oli kuitenkin muuttomyynti ja kaikki tuotteet olivat varustettu hurjin alennuksin. Erityisesti tykkään Guessin siroista ja kauniilla yksityiskohdilla varustetuista kaulakoruista ja nekin sattuivat olemaan -50%. Niimpä päätin sijoittaa uuteen kaulakoruun, johon olen kyllä supertyytyväinen. Ginan alesta ostin muutama viikko sitten kauniita kultaisia rannekoruja, joilla on helppo viimeistellä asu kuin asu.
DSC_06592
Viimeisenä, muttei vähäisimpänä meikkihankintoja. Tilasin jonkin aikaa sitten Pretty.fi:stä kaunista pinkkiä glitteriä luomille, jota samaa minulla on ennestään jo hopeisenä. Olen tykännyt näistä tosi paljon, eikä hintakaa saa päätä pyörälle alennuksen jälkeen. Mulla on myös tapana hamstrata meikkivoiteita alennusmyynneistä, sillä ne ovat yleensä normaalihinnoiltaan niin kalliita. Tämä Maybellinen uutuus oli Anttilassa tarjouksessa ja päätinkin hyödyntää tarjouksen. 

Löytyikö lemppareita ostosten joukosta:)?
Untitled
Post Comment
Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommeteista :)!