Top Social

August love

tiistai 18. elokuuta 2015
DSC_04152 DSC_0506 DSC_0466 PicMonkey Collage DSC_0500 DSC_0519
pics by boyfriend

Moikka ja hyvää tiistaita! Ja hyvä se on ollut mulla ainakin, samoin kuin eilinen maanantai. Tulin juuri kolmen tunnin kävelyretkeltä Antin kanssa, arjen keskellä tuollainen tuulettuminen tekee todella hyvää ja saa ajatukset muualle stressaavista asioista. Mun elämä ei ole muutenkaan pitkään aikaan tuntunut näin innostavalta: koulu innostaa, samoin kuin itsenäinen opiskelu. Siinä lomassa myös urheilu, parisuhde ja tämä blogi nauttivat mielenkiinnostani paljon. Kaikki palaset tuntuvat olevan kohdallaan. Kesä alkaa olla ohi ja syksy tekee tuloaan, siitä kielii ulkona kymmenen kieppeissä yllättänyt pimeys. Yleensä tässä kohtaa mieli tekisi hautautua sänkyyn ja nukkua talven yli, mutta mä oon täynnä virtaa ja energiaa, kesä taisi todella ladata mun akut reipasta syksyä varten. Mennyt kesä ei tällä hetkellä tunnu elämäni parhaalta kesältä, no, koska en terhnyt mitään kovin erityistä, mutta syksyn pimeinä iltoina sitä palaa taas pitkiin valoisiin kesäiltoihin ja muistelee lämmöllä kaikkia niitä kauniita pieniä hetkiä. Ei kai se onnellinen ja hyvä kesä tarkoita kaikenaikaista ohjelmaa, vaan sitä omasta ajastaan nauttimista. Ja minähän nautin, joten kesä oli kokonaisuudessaan loistava. 

Kuvat ovat maanantailta, kun teimme Antin ja Nallen kanssa illan suussa vielä Nallelle uintiretken, koska poika yksinkertaisesti rakastaa uimista ja sitä on ilo katsella. Ihanaa viikkoa kaikille!
Untitled
*tuotteet saatu blogin kautta
Post Comment
Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommeteista :)!