Top Social

Koruilla on väliä: suosikki korvakorut

tiistai 25. elokuuta 2015
DSC_0538
Moikka! Mulla on jo pitkään pyörinyt mielessä postaukset, jossa esittelen suosikki koruni ja korkkarini. Päätimpä siis aloittaa urakan korvakoruista, joita mulla löytyy vinot pinot. Vaikka olen keräillyt kaikenlaisia korvakoruja jo siitä asti, kun otin korvareiät eli kymmenen vuotta sitten, olen juurtunut muutamiin samoihin koruihin. Tässä kuitenkin korut, joita käytän niin arjessa, kuin juhlassakin. 
DSC_0519
Kuten kuvasta näkee, hopea ja kimallus ovat mulle omimpia korvakoruissa. Arjessa suosin eniten nappikorvakoruja, mutta tykkään myös riippuvista korvakoruista myös kampauksien tai ponnarin kanssa. Nyt lähempään katsaukseen suosikki koruihini!
DSC_0500
Nämä korut ovat varmasti eniten käyttämäni viimeiseen puoleen, kun alunperin ostin nämä vanhojen tansseja varten. Korut olivatkin enemmän kuin mieleeni ja niitä on tullut käytettyä lähes päivittäin. Rakastan helmiä ja pieniä koristekiviä, joten nämä korut ovat kuin mulle tehdyt. Nämä ovat ostettu Ur&Pennistä. 
DSC_0493
Nämä ovat uusimmat korutulokkaani, jotka sain Blogipolun lanseerausjuhlasta taikakorut.fi:ltä. Saimme valita korvakorut itse ja nämä olivat kyllä aivan mun näköiset. Pienet, sirot ja kauniit, mitä muuta voi toivoa korvakoruilta?
DSC_0506
Nämä korvikset ovat olleet mulla jo varmasti viisi vuotta ja ne ovatkin siitä lähtien olleet luottokorvikset. Nämä sopivat hyvin erityisesti juhliin. Nämä ostin aikoinaan H&M:stä.
DSC_0515
Nämä ovat edellisistä yksilöistä sirommat versiot, joita tykkään pitää arkenakin. Ostin nämä kolmisen vuotta sitten Saksasta, ja siitä lähtien niillä on ollut pysyvä paikka korulippaassani. 
DSC_0502
Nämä korvakorut sain synttärilahjaksi pitkäaikaiselta kaveriltani ja ne osuivat kyllä ihan nappiin! Alisa todellakin tuntee mun korumaun! Nämä on ostettu Glitteristä. 
DSC_0510
Sain synttärilahjaksi toisenkin parin korviksia, jotka ovat tyyliltään tosi erilaiset, mutta mun tyyliin just sopivat! Nämä ovat ostettu H&M:stä. 

Mitä tykkäätte mun korviksista, minkälainen korvismaku teillä on:)?
Untitled
Post Comment
Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommeteista :)!