Top Social

Light summer shades

perjantai 21. elokuuta 2015
DSC_00862 DSC_0164 DSC_0124 DSC_0146 DSC_0138 DSC_0158 DSC_0111
photos by Jannica Blom


Heippa! Se on perjantai jälleen, viikot tuntuvat oikein hujahtavan ohi. On ihanaa, kun koulun jälkeen on saatu nauttia vielä ihanista helteistä, eikä takillekaa ole ollut juurikaan tarvetta, paitsi aamuisin ja ruotsin luokassa. Aamuiset vaatteet valitsin kiireellä, hiukset hutaisin nutturalle, eikä naamankaan viimeistely ole parhaasta päästä, mutta siitä huolimatta mulla on ollut tosi hyvä hius-, naama- ja vaatepäivä! Epäilin aluksi löysän paidan ja löysien housujen yhteensopivuutta, mutta kaikesta huolimatta olin lopputulokseen tosi tyytyväinen. Yleensä en suosi kangaskasseja, boyfriend farkkuja ja rentoja nutturoita, vaikkakin ne tänään tuntuivat nappivalinnalta. Jannican ottamiin kuviinkin olen super tyytyväinen, hänellä on kyllä silmää valokuvaukselle! Huomenna mulla olisi lähtö Ellan 18-v synttäreille Sappeeseen, oon tosi innoissani erilaisesta viikonlopusta:)!

Mitä pidätte? Ihanaa viikonloppua!
Untitled
2 kommenttia on "Light summer shades"

Kiitos kaikista kommeteista :)!