Top Social

Make-up by friend

sunnuntai 2. elokuuta 2015
Hyvän ystäväni Jannican kanssa päätimme tehdä hieman meikkikokeiluja ja meikkasimme toisillemme omat meikkimme, mitä yleensä käytämme. Kokeilu oli jännittävä siinä mielessä, että itse ainakin peiliin katsoessa en ollut tunnistaa omaa naamaani. Silmä meikit teemme aivan eri muotoisiksi ja kasvojen varjostuskin on aivan toisenlainen. Nyt asiaan: tässä ennen ja jälkeen kuvat meistä molemmista! DSC_06592DSC_06592DSC_06592
Jannican mulle tekemä meikki eroaa mun omaan silmään tosi paljon mun omasta meikistä. Silmämeikissä Jannica on korostanut luomivakoa mustalla luomivärillä ja häivyttänyt sitä kevyesti ruskealla. Liikkuvalla luomella on helmiäisvalkoista. Varjostukset ja poskipuna ovat kevyet ja poskipäät jäävät aika vapaaksi poskipunasta. Kulmakarvatkin ovat hieman pyöreämmät mihin itse olen tottunut. Huulille valitsimme yhdessä poskipunaan sopivan lämpimän vaaleanpunaisen huulipunan.
DSC_06592 DSC_06592DSC_06592
Minä taas taiteilin Jannicalle oman tyypillisen meikkini. Korostan meikissä itse eniten ulkonurkkaa ja häivytän sävyt ruskean avulla yhteen. Luomivakoon riittää ripaus ruskeaa. Toisin kuin Jannican tekemässä meikissä, varjostan kasvot kauttaaltaan ja nostan poskipunan korkealle poskipäille. Huuliin valitsimme kesäistä glitter kiiltoa ja lämmintä oranssia huulipunaa. 

Tässä siis olisi kaksi aivan erilaista meikkilookia! Mitä pidätte käsiemme jäljestä?
Untitled
2 kommenttia on "Make-up by friend"
  1. Tosi nätit molemmat meikit, mun mielestä sulle sopii toi Jannican meikki myös. :) Hahah luin otsikon tossa lukulistassa aluksi "By boyfriend" ja ihmettelin että miten tossa pikkukuvassa näkyy noin hieno meikki. :---D

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon Leni:)! Jannica on kyllä tosi taitava meikkaaja:) Haha, Antti kaipaisi kyllä aika paljon harjoitusta, että pystyisi samaan:D!

    VastaaPoista

Kiitos kaikista kommeteista :)!