Top Social

Summer lookbook

maanantai 24. elokuuta 2015
PicMonkey Collage2 PicMonkey Collage PicMonkey Collage3
Nyt alkaa olla viimeisiä päiviä kesäpukeutumisen suhteen, joten päätin keräillä kesäpukeutumiseni kulmakiviä yhteen kesän varrelta. Kesä- ja heinäkuussa ei päästy nautiskelemaan juurikaan helteistä, joten kaivoinkin ensimmäiset shortsini esiin vasta elokuun puolella komeron uumenista. Kesällä pitkät housut olivatkin varmin valinta. Nyt asiaan, mitä mun kesäpukeutumisessa nähtiin?

Tummansininen
Meistä tuli hyviä ystäviä, kun kesän aikana ostin kolme luottotuotettani tummansinisenä: sininen takki, housut ja ballerinat, jotka kaikki ovatkin olleet kovassa käytössä. Sininen sopii hyvin klassiseen tyyliin ja on mustaa huomattavasti eloisampi ja mielenkiintoisempi vaihtoehto.

Kultaiset yksityiskohdat
Olen jokapäiväisissä asuissa luottanut kultaiseen kellooni ja kaulaketjuun ja tuntuukin, etten osaa edes muita koruja pukeakaan. Kylmä hopeakin näyttää upealta esim vaalean farkun kanssa, mutta kulta on ollut helppo ja tyylikäs valinta.

Yksiväriset vaatteet
Olen huomannut, että olen pidemmän aikaa kaihtanut ostamasta muita, kuin yksivärisiä vaatekappaleita. En tiedä lieneekö syynä se, etten löydä miellyttävää kuosia helposti, vai ettei se vaan sovi muihin vaatteisiini. Yksiväriset vaatteet on vaan niin helppoja yhdistellä. Olen kuitenkin himoinnut joitakin kuviollisia housuja, saa nähdä, mitä syksy tuo tullessan vaatekaappiini. 

Kukkakuosi ja raidat
Aiemmin mainitsemieni yksiväristen vaatteiden lisäksi ainoat kuosit, joihin olen luottanut on kukat ja aina turvalliset raidat. Molemmat tuovat asuun hieman eloa, mutta hillitysti. Raidat taas ovat aina muodissa. 

Niket
Särmää siistimpiin asukokonaisuuksiin tykkäsin tuoda lenkkareilla, joita mulla löytyy kahdet kirppislöydöt: air maxit ja free runit. Molemmat ovat mukavia jalassa ja sopivat kuitenkin tyyliltään siistimpiin vaatteisiin. 

Mitä teiltä on löytynyt kesävaatekaapista:)? Kenties samoja juttuja kun multa?
Untitled
Post Comment
Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommeteista :)!