Top Social

10 faktaa minusta

perjantai 25. syyskuuta 2015
DSC_9098 1. Aina kun teen jotain "projektiluontoista" asiaa kuten luen kokeisiin tai olen 5km juoksulenkillä, laskeskelen mielessäni montako prosenttia olen projektista tehnyt. Ehkä vähän hullua, mutta en voi lopettaa tätä ajattelua :D
2. Olen oikea työmyyrä, enkä viihdy paikallani päivää pidempään. Rakastan sitä, kun on monta rautaa tulessa!

3. Olen järjestelyhullu. Esimerkikisi yksi minun oli pakko käydä ostamassa uusi kansio ja järjestellä kaikki kemian muistiinpanot kursseittain, jotta niiden lukeminen ei olisi niin raskasta. Kansion järjestelyn parissa vierähtikin pari tuntia:D

4. En koskaan valitse seuraavan päivän vaatteita edellisenä iltana, ellei ole aivan pakko. Tämä tuottaakin ongelmia aina matkalla, kun koko loman vaatteet on pitänyt valita etukäteen.

5. Olen nirso shoppailija - parhailtakin kirppiksiltä tarttuu mukaan vain yksi ja harkittu paita, vaikka olenkin hypistellyt käsissäni kymmeniä kivoja ja mulle sopivia. Usein tulee myös aikoja, etten löydä kaupoista mitään, vaikka etsimällä etsin.
DSC_9064
6. Salaa haaveilen omasta kodista ja suunnittelen sen sisustusta. Oon alkanut hamstraamaan pieniä ja kivoja juttuja omaan kotiin ja olen miettunyt monia juttuja, jotka on mun mieleen.

7. Olen maailman kovin jännittäjä- oli kyseessä sitten puhelu vieraalle ihmiselle tai pt-treeni, mulla on aina hirveesti perhosia vatsassa!

8. Olen muodin orja. Haluan olla aina perillä uusimmista villityksistä ja useiten haen inspiraatiota tyylin toteuttamiseen omaan vaatekaappiini jos se ei sellaisenaan sinne sovi. Joskus lämpeneminen uusille muotivillityksille kestää hetken, esimerkiksi leveä lahkeisia housuja ei (vielä) löydy vaatekaapistani. 

9. Olen todella empaattinen. Monesti kadulla kulkiessa kun nään ihmisiä, mietin, mitenköhän niillä menee ja voisinko auttaa heitä jotenkin.

10. Olen innokas jääkiekon seuraaja. Mulla on nyt neljättä kautta peräkkäin Tapparan kausikortti ja peleissä tulee hypättyä viikoittain. Tänäänkin mut voi bongata Hakametsästä! 


Opitko jotain uutta musta:)? Onko jollain muilla samanlaisia tapoja ja mieltymyksiä?
Untitled
Post Comment
Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommeteista :)!