Top Social

Again / Never again part2

lauantai 12. syyskuuta 2015
Postaussarjassa pohdiskelen vanhoja asujani ja sitä, käyttäisinkö niitä enää nykypäivänä. Te tunnuitte pitävän ensimmäisestä osasta, joten päätin ottaa vuoden 2014 asut käsittelyyn, ja niitähän riittää. Missasitko ensimmäisen osan vuodelta 2013? Kurkkaa se täältä (klick!)
PicMonkey Collage3
1. Tykkään tästä! Ehkä se ei näytä enää multa, mutta jossakin mielenviassa voisin laittaa sen vielä päälleni. Toppi ja kännykkäpussi ovat tosin jo vaihtaneet omistajaa. / 2. Tääkin on mun mieleen, kuinka lupaava alku:D! Tupla denim näyttää hyvältä, voisin vaikka tehdä tästä uuden version huomenna. / 3. Hameesta en tykkää enää, ja annoinkin sen pikkusiskolleni juuri viime viikolla. Kengät ovat kivat, mutta en jaksaisi varmasti käyttää niitä enää arkena. Asukokonaisuus ei siis pääse jatkoon. / 4. Tää on kiva ja mun näkönen. Viimeksi tänään käytin beigejä housuja ja tuota harmaanruskeaa laukkua. / 5. Maksimekko on kiva ja edelleen käytössä, mutta paitulista en tykkää. Koru ja laukku ovat edelleen aktiivisessa käytössä, mutta silti, ei jatkoon. 
PicMonkey Collage
1. Hmm, en tiedä mitä sanoa. Asu on aika mukavan basic, mutta kengistä en tykkää, vaikka ne eivät kyllä kamalatkaan ole. Voisin pukea! / 2. En tykkää tästä yhdistelmästä enää, mutta panta on suloinen. / 3. ...enkä tästä. Värikkäät peplumit eivät enää nappaa. / 4. Tämähän on söpö! Näissä vaatteissa voisin lähteä jonnekin, ne ovat niin peruskauraa. / 5. Paidasta en tykkää enää ja se onkin kirppiskassin uumenissa tai uudessa kodissa. Kokonaisuuskaan ei enää miellytä. 
PicMonkey Collage2

1. Neule ja tuo aiemminkin nähty liivi ovat söpöjä, mutta yhdessä kokonaisuutena jättäisin varmaan väliin. / 2. Jakku ja housut iskee, asu on ihan ok. / 3. Tämä ei ole mun mieleen enää. Look on liian rento mun nykyisiin mieltymyksiin, tosin monia tämän asun vaatteita voisin käyttää eri yhdistelmissä. / 4. Tää on kuin suoraa mun nykyisistä asukuvista, tykkään värimaailmasta ja yleisilmeestä tosi paljon, ehdottomasti jatkoon! / 5. Ruutupaidat on kivoja, mutta mulle ne ei vaan auttamatta sovi enää, joten ei jatkoon.

Miltä sun mielestä näyttää mun alkuvuosi 2014:)?
Untitled
2 kommenttia on "Again / Never again part2"

Kiitos kaikista kommeteista :)!