Top Social

Autumn city look

maanantai 28. syyskuuta 2015
DSC_05502 DSC_0563 DSC_0567 DSC_0570 DSC_0575 DSC_0548
Moikka! Mun molemmat syksyn ylppärit on nyt ohi ja pääsenkin rentoutumaan oiken kolmen vapaapäivän voimin! Suunnitelmissa on tottakai piipahtamista hallilla, kirppistelyä, valokuvailua ja bloggaamista ja tietenkin kokonaisvaltaista rentoutumista, koska mä oon sen vihdoin ansainnut. Ihanaa päästä nauttimaan vähän stressittömistä päivistä:)

Kuvissa olen tulossa mummon synttärikahveilta ja päälle pääsi simppeli, mutta mulle mieluinen asu. Otin beiget nilkkuritkin ensimmäistä kertaa käyttöön ja ne sopivat tosi hyvin uuden neuleeni kanssa. Tätä neuletta ostaessa mietin, että jos tänä syksynä ostaisin vain yhden neuleen, se olisi tämä. Niimpä olen ostokseen varsin tyytyväinen. Mun tapana ei ole kuitenkaan olla täysin väritön, joten Pariisista saatu huivi sopi väriläskäksi mun mielestä tosi hyvin. Isotätini tekemä ihana karvalaukkukin pääsi pois kaapin uumenista pitkästä aikaa ja onhan se nyt vaan niin suloinen! 

Miten teillä menee:)? Tykkäsittekö asusta?
Untitled
2 kommenttia on "Autumn city look"

Kiitos kaikista kommeteista :)!