Top Social

Maanantain positiiviset

tiistai 22. syyskuuta 2015
Moikka! Mulla oli eilen kerrassaan loistava päivä. Ei se kovin erityinen ollut, mutta olin täynnä intoa, inspiraatiota ja hyvää mieltä- tällaisia maanantaipäiviä lisää! Kaikki taitaa olla näin syksyisin kiinni omasta asenteesta. Kun illat pimenevät, ei mun mielestä ole tilaa valituksille. Yläasteen opettajanikin mottokin oli "asenne ratkaisee aina", ja sillä asenteella olen painanut tämän syksyn ja ylppäreiden läpi. 

Mutta mikä maanantaissa oli niin hyvää?


... Uusi viikko, uudet kujeet! Tykkään palata pienen löhöilyn jälkeen arkeen, koska en jaksa olla kauaa paikallani. 

... Personal trainer-treenit aamulla. Kun liityin reilut puoli vuotta sitten Elixialle, sain kaksi PT-treeniä kaupan päälle. Säästelin toista, mutta nyt päätin, että on aika käyttää se: niimpä teimme maastavetoja ja kyykkäsimme maanantaiaamun!

... Loistava keskustelu ruokalassa kavereiden kanssa. Kaikilla meillä on ollut hieman huolia ja oli ihanaa purkaa niitä ystävien kanssa avoimesti. Kaikki saivat tukea omiin huoliin ja samalla huomasin, ettei muillakaan täydellinen elämä ole, vastoinkäymiset vaan kuuluu elämään:)
PicMonkey Collage3
...Tunnin koiralenkki. Koiran kanssa on kiva käydä lenkillä pitkän päivän jälkeen ja irroittautua täysin muusta elämästä. Leikkivät koirat on maailman ihaninta katseltavaa!

...Opiskelumotivaatio. Kemian kirjoitukset häämöttää perjantaina, joten nyt on viimeisen pinnistyksen paikka. Oon saanut tosi paljon opiskeltua yhden päivän aikana, joten voin hyvissä mielin mennä maate illalla:)

...Sähköpostissa odotti mukava s-posti, ja sain kunnian liittyä Tre-blogeihin. Siitä myöhemmin lisää!

...Mieluisat vaatteet tekee aika usein mun päivän, maanantai ei ollut poikkeus. Valjastin käyttöön uuden kirppishameen, joka sopii mun muihin syysvaatteisiin kuin nenä päähän. Täytyisi pitää hameita useammin, niistä tulee hieno olo!

... sain hoidettua kaikki rästissä olevat inhottavat pikkujutut pois, kuten kirjastolainojen uusimiset ja hammaslääkäriajan peruutukset. Kun saa tämmöiset pikkujutut pois harteilta, on yllättävän kevyt olo!
PicMonkey Collage2 Mitkä on sun päivän positiiviset?
Untitled
Post Comment
Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommeteista :)!