Top Social

Syksyn asuinspiraatiota

sunnuntai 20. syyskuuta 2015
Syksyn tultua en taida olla ainoa, jonka vaatekaappi kaipaa pientä remonttia. Olenkin jo hyvissä ajoin siirtänyt kesähepeneet pois paksujen neuleiden ja pitkähihaisten tieltä. Syksy on mulle aina jotenkin uuden alku enemmän, kuin mikään muu aika vuodesta. Mun vuosi oikeastaan alkaa syksystä ja loppuu kesään. Mun mielestä syksy onkin siis loistavaa aikaa ottaa uusia askel ja inspiroitua arjesta ja syysvaatteista. Kokosinkin teille muutaman kollaasin koskien syyspukeutumista, mikä on sun lemppari? Mun on tosi paha sanoa, koska laittaisin minkä tahansa näistä päälleni vaikka heti!
19.9


En yleensä ole lainkaan syysvärien ystävä, koska mun mielestä mulle sopii paljon paremmin raikkaammat värit, kuten valkoinen, vaaleanpunainen ja vaaleansininen. Kokeilin kuitenkin Ginassa pitkästä aikaa päälleni viininpunaista mekkoa, ja tykästyin siihen niin paljon, että päätin kiikuttaa sen kassalle. Ponchot ovat myös mieleeni (kuten olette varmasti huomanneet!), samoin kui musta nahka. Mustakaan ei ole niitä mun tavanomaisimpia värejä, mutta viininpunaisen ja beigen kanssa se näyttää musta vaan niin hyvältä!
19.9
En ole laittanut päälleni farkkuhametta varmaankaan sitten ala-asteen, mutta tällä hetkellä olen metsästellyt täydellistä yksilöä kissojen ja koirien kanssa, samoin kuin niitä "the ylipolvensaappaita". Yhdessä poolopaidan kanssa ne näyttäisivät mun mielestä superhyvältä. Toivotaan, että ahkera metsästys palkittaisiin...
20.9
Kumisaappaat kuuluu mun mielestä ehdottomasti syksyyn ja Hunterit onkin ollut mun nettikirppislistalla iät ja ajat. Toivotaan, että niidenkin kanssa onnistaisi, multa on nimittäin viety jo kahdet edulliset aivan nenän edestä. Raita- ja ruutukuviot sopii mun mielestä myös hyvin piristämään syysasuja. Punaisia kynsiä olen itse pitänyt jo koko syksyn ajan, ne sopivat vaan niin hyvin tähän vuodenaikaan!

Ihanaa sunnuntai-iltaa kaikille!
Untitled
2 kommenttia on "Syksyn asuinspiraatiota"

Kiitos kaikista kommeteista :)!