Top Social

Syysmuodin lempparit

sunnuntai 27. syyskuuta 2015
Syysmuoti on vienyt mut mennessään ja päätin kerätä mun omia lempparijuttuja teille kollaasien muodossa. Syksyn korvilla olen kierrellyt antaumuksella kirppiksiä ja tietenkin omia kaappeja etsiessäni syksyyn sopivia vaatekappaleita. Kaikista hauskinta on löytää oman vaatekaapin perukoilta jotain, minkä olet jo kokonaan unohtanut.
suede

Mokka ja hapsut on syksymuodista mun ehdottomia lemppareita. Olen pienen ikuisuuden etsinyt täydellistä A-linjaista mokkahametta (kuten farkkuhamettakin), mutta vielä ei ole tärpännyt. Kaunis ruskea hapsulaukku multa löytyykin jo omasta takaa, kun löysin kauan kaapin perällä lojuneen laukkuni, jonka äitini on aikoinaan saanut tuliaiseksi mummolta Pariisista. Laukulla on siis ikää melkeimpä yhtä paljon kun mulla! 

24.9_2


Poolokaulukset on mun mielestä aivan ihania! Tavallinen poolokauluspaita on ostoslistalla, mutta en ole vain vielä oikein päättänyt, mikä väri olisi paras mun vaatekaappiin. Yksi poolokaulus munkin vaatekaapista kuitenkin löytyy, nimittäin viininpunainen neulemekko ja sille tulee olemaan paljon käyttöä syksyn aikana. 

24.9

Tekoturkis on mun mieleen tänäkin syksynä ja vaatekaapista löytyy jos jonkinmoista karvatakkia ja laukkua jo viime syksyn ja talven jäljiltä. Karvatupsuinen pipo ja tuollainen suloinen karva-avaimenperä esimerkiksi laukkuun kiinnitettynä voisi olla kivoja lisiä mun tän hetkiseen vaatekaappiin. 

26.9
Ylipolvensaappaita etsiskelin jo viime syksynä, mutta sopivia ei ole tuntunut löytyvän. Joko musta tai vaalea beige olisi mun makuun ja mieluiten ilman korkeaa korkoa, joka lisää tietenkin kenkien käytännöllisyyttä (vaikka onhan ne korot niin nättejä!). Joten eikun tämän syksyn metsästys käyntiin!

Onko teillä samoja lemppareita? Mikä sua puhuttelee syysmuodissa?
Untitled
Post Comment
Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommeteista :)!