Top Social

Tuliaisia Pariisista

lauantai 26. syyskuuta 2015
Pariisi on aina ollut kaupunki, joka on mystisellä tavalla kiehtonut minua. Viidennellä luokalla pääsin mummon, isotätini ja äitini mukaan Pariisiin, koska mummo oli siellä työmatkalla muutaman päivän ja me muut tulimme mukaan viettämään lomaa mummon työmatkan jälkeen. Pariisiin aion siis itsekin suunnata vielä, mutta tällä kertaa oli pikkusiskoni vuoro. Sain muutamat tuliaiset ihanalta kaupunkilomalta, tässä teille vähän makua niistä:)
DSC_0540
Pikkusiskoni tuntee kyllä hyvin makuni, ja niimpä hän päätyi valitsemaan mulle tällaisia tuliaisia. Sain super pehmeän sähäkän sinisen pellavahuivin, joka on kyllä syysiltojen pelastus. Se sopii muuten loistavasti yhteen sekä nahkatakkini, että valkoisen pitkän kangastakkini kanssa:) Tämä tulee varmasti näkymään asukuvissa, ja niissä sitten näette huivin paremmin. 
DSC_0573
Toivomukseni oli saada uusi puuterimainen varjostusväri, ja toiveeni kuultiin. Benefitin Hoola bronzer on kerännyt blogimaailmassa hurjasti kehuja, joten pikkusiskoni päätti antaa minulle jotain erityistä testiin. Ensi kokeiluilla olen tykännyt tästä hurjan paljon! Ajattelin tehdä varjostus tutoriaalin, löytyykö sellaiselle kiinnostusta:)?
PicMonkey Collage
Viimeisenä, muttei vähäisimpänä VS:n body mist. Nää on sellaisia, mitä on kiva hamstrata reissuilta ja kätsyjä napata mukaan päivän menoihin. Mun tuoksuni on Warm & cozy ja tykkään tästäkin tosi paljon ja sopii hyvin varsinkin mun tän hetkiseen fiilikseen: rentotumista vällyjen alla kynttilän valossa. 

Ihanaa lauantai-iltaa kaikille!
Post Comment
Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommeteista :)!