Top Social

Turtleneck dress

torstai 10. syyskuuta 2015
DSC_05422 DSC_0578 DSC_0593 DSC_0575 DSC_0557
photos by Jannica Blom

Moikka kaikki! Arvaatteko ikinä mitä vaatekappaletta oon käyttänyt viimeiset kolme päivää? Ei tainnut olla vaikea kysymys, tämä neulemekko on vienyt mut aivan mukanaan. Olin jo jonkin aikaa katsellut tätä Gina Tricotin netissä, ja lopulta kävin harkinnan jälkeen ostamassa sen viininpunaisena. Viininpunainen ei ole vaatekaappini luotto värejä, mutta tämä näyttää musta varsin kivalta! Siihen on myös helppo yhdistellä lemppareitani valkoista ja beigeä. Viileämmällä syysilmalla tai talvella alle voi sujauttaa sukkikset ja asu on valmis. 

Eikö olekin ihan mun näköinen, tykkäättekö te:)?
Untitled
4 kommenttia on "Turtleneck dress"
  1. Kiitos :)! Mäkin tykkään siitä superpaljon!

    VastaaPoista
  2. Ihana mekko ja tosi kivan värinen :)! Sopii hyvin syksyyn ♥ :>

    VastaaPoista
  3. Kiitos paljon kivasta kommentista Sofia:)! Mä oon taas sun kanssa samoilla linjoilla, täydellinen syysvaate ❤

    VastaaPoista

Kiitos kaikista kommeteista :)!