Top Social

2nd hand shopping

maanantai 5. lokakuuta 2015
On pienimuotoisen kirppiskierroksen aika, nimittäin mun viimeaikaisiin ostoksiin. Oon tehnyt syksyn aikana muutamia tosi hyviä löytöjä ja tässä teillekin niistä maistiainen:)DSC_0538
Syksyn alussa löysin kirppikseltä tällaisen ihanan hameen ja se onkin osoittautunut hyväksi ostokseksi (tosin hieman käytössä ryppyyntyväksi.. :D). Beige on mun lempiväri tällä hetkellä (tietenkin valkoisen lisäksi) ja tämähän sopii silloin vaatekaappiini kuin nakutettu. Pinkin/korallin värinen vyö on ihana lisä kauniiseen hameeseen ja tuo tietenkin vähän väriä mun neutraaliin värimaailmaan. 
DSC_0567
Bilevaatteissa glitterit vaan toimii tosi hyvin, koska muuten en oikein mustissa vaatteissa itse viihdy. Kimallus tuo niihin kivaa lisää ja tämä mallihan on muuten tosi hillitty, joten pieni kimallus ei ole lainkaan pahaksi. 
DSC_0578
Oon jo jonkin aikaa kaivannut uusia "kotivaatteita", koska mulla ei oo ollut kovin monia avattavia huppareita ja näihin aikoihin niille on todellakin tarvetta. Kirppikseltä löysinkin lisää vaaleanpunaista vaatekaappiin, nimittäin fleesen ja hupparin muodossa. Näitä tykkään käyttää erityisesti mun valkoisen toppaliivin alla. Ja pinkkihän sopii sporttivaatteisiin kuin nenä päähän!
DSC_0612
Ette ikinä arvaa paljonko maksoin näistä! Olin jo lopettamassa kirppiskierrosta, kun huomasin nämä ja tyystin sovittamatta ampaisin kassalle. 6 euroa, kuulitte oikein. Tossut ovat vielä hyvässä kunnossa ja oikeaa kokoa, voiko parempi onni sattuakaan.
DSC_0582 DSC_0592
Viimeisenä, muttei vähäisimpänä ihana sähkönsininen mekko, jonka senkin otsikon mukaan bongasin kirppikseltä. Pitkähihaiselle mekolle tulee käyttöä näin syksyn tullen ja enää vaatekaapista puuttuukin kasa lämpimiä sukkahousuja mekkoihanuuksien alle lämmittämään. 

Katri Niskasen suunnitteleman upean meikkipussin voitin Curious-Nooran ihanasta instagram-arvonnasta! Olinkin kaipaillut kätevää matkakokoa meikkipussikokoelmaani ja tämähän paikkaa sen aukon loistavasti. Ja niin, tummansininenhän onkin yksi mun lempiväreistä...:)
Untitled





DSC_0932
2 kommenttia on "2nd hand shopping"
  1. Oho vitsi teit kyllä hyviä löytöjä! Varsinkin noiden kenkien kohdalla :D! Kelpais kyllä mullekkin ♥!

    VastaaPoista
  2. Kiva kuulla että tykkäät näistä❤ Kengät olivat kyllä huippulöytö!

    VastaaPoista

Kiitos kaikista kommeteista :)!