Top Social

Autumn through phone

torstai 8. lokakuuta 2015
Mikäs muu kertoisikaan parhaiten elämästä, kuin kännykkäkuvien sisältö? Kännykällä tulee napsittua kuvia päivittäin ja paljon kuvia päätyy myös instagramiin, missä mua voi seurailla nimimerkillä @emmavilhelmiina_
PicMonkey Collage3
1. Kirjasto kutsuu! Kirjasto oli mun ehdoton lempparilukupaikka ylppäreiden aikaan. Täysi hiljaisuus tehosti kyllä tosi paljon lukemista!
2. Salilla käyn tällä hetkellä neljä kertaa viikossa ja oon tykännyt tästä rytmistä tosi paljon. Arjesta on tullut tuplasti energisempää:)
3. Viime kuussa pääsin mukaan Vilan bloggaaja-iltaan ja illan asu näytti tältä!
4. Mun saliohjelmaan oon sisällyttänyt viikossa kaksi alavartalo- ja kaksi ylävartalotreeniä. Selkä sunnuntain selkäpäivän jäljiltä:)
22011584892_73a8dccc5d_o
Lokakuu otettiin reilu viikko sitten avosylin vastaan! Ruska on kyllä mun lempiaikaa. 
PicMonkey Collage
1. Ylppärimekko vilahti myös ig:n puolella. En malta odottaa sitä päivää, kun saan sujahtaa tuohon pinkkiin unelmaan ja painaa valkoisen lakin päähän!
2. Behind the scenes! Nalle on innokkaana blogikoirana mukana kuvaushommissa:)
3. Pinkit korkkarit, tarvitseeko nainen muuta?
4. Nalle on oikea vesihirmu! Aina kun poika näkee vettä, olisi sen mielestä hyvä paikka pienelle pulahdukselle, joskus hieman isommallekin. Tässä taisi olla kesän viimeisten uintien paikka!
21402722933_e06938c976_o
Auringonnousut! Oon lokakuun alussa nähnyt aikaisina aamuina aivan upeita auringonnousuja, tässä niistä yksi. 
PicMonkey Collage2
1. Mikä olisikaan ihanampaa pitkän päivän jälkeen, kuin rauhallinen kävelylenkki Nallen kanssa lähimaastoon. Metsällä on kummallinen rauhoittava voima:)
2. Viikonloppu-selfie
3. Jannican kanssa oltiin taas pitkästä aikaa studiossa kuvailemassa ja saatiin aikaseksi huippumatskua! Tältä näyttää meidän koulun studio.
4. Iltaisin olen tykännyt sytyttää kynttilöitä ja silloin huone saakin kokonaan uuden ilmeen. Ihanan rauhallista ja tunnelmallista. 

Ihanaa torstai-iltaa, mä suuntaakin katsomaan Tappara-Kärpät ottelua!
Untitled





DSC_0932

Post Comment
Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommeteista :)!