Top Social

Syyskuun asut

torstai 1. lokakuuta 2015
Vastahan ne helteet tulivat ja nyt on jo lokakuu?! Syksy on kulunut kui siivillä, mutta mua ei ainakaan tuleva talvi ahdista lainkaan. Oikeastaan rennot pimenevät illat kuulostaa todella houkuttelevilta aika menevän syksyn ja kesän jälkeen. Ihanaa päästä vihdoin hengähtämään hetkeksi, sillä vaikka rakastankin haasteita ja toimintaa, on munkin hyvä pysyä hetki paikoillaan. Saa nähdä kauanko sitäkin kestää!

Kun viime kuun asuja silmäilee, ei ole vaikea arvata, mikä on mun lempparitakki ja -kampaus. Voisin kyllä ottaa lokakuun haasteeksi vaihtaa arkikampausta! 
PicMonkey Collage_1 PicMonkey Collage_2
Mikä on sun lemppari? Mun on tosi vaikea sanoa, koska viime kuussa on ilmeisesti onnistuttu ikuistamaan asut, jotka on todellakin mun mieleen!
Untitled
2 kommenttia on "Syyskuun asut "
  1. kaikki asut on tosi kivoja ♥! ylin vasemmalta taitaa olla mun lemppari :)!

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon Sofia:)! Tykkään kans siitä hirveesti, hameen ja kumppareiden yhdistelmä on syksyisin tosi hyvä:)

    VastaaPoista

Kiitos kaikista kommeteista :)!