Top Social

Huulimeikkikokoelmani

sunnuntai 20. maaliskuuta 2016
Heippa kaikille!

Vaikka en nykyään olekaan kova meikkihamstraaja, ajattelin, aloittaa blogissa uuden postaussarjan, jossa käyn meikkikokoelmani läpi. Olen aiemmin kirjoittanut suosikkihuulipunistani täällä, kannattaa käydä katsomassa vinkit eri tilanteisiin! Aloitin urakan huulimeikeistä, joita minulla on varmasti eniten sitten luomivärien. Ne kaksi ovat ehdottomia heikkouksiani! Onhan huulipunan ostaminen sata kertaa hauskempaa, kuin meikkivoiteen tai puuterin, jotka ostan yleensä vain pakon edessä. Pidemmittä puheitta kokoelman pariin!
DSC_00032
The body shop: Shea lip butter & Coconut lip butter
Nivea: Lip butter original
Rose and company: Rose petal salve, Cherry kiss, Sweet vanilla salve
EOS: Ice mint (muistaakseni)
Maybelline Baby lips: Pink punch & Melon mania

Suosikkini: EOS on ehdoton suosikkini näistä, ja sitä tulee käytettyä lähes päivittäin.
DSC_0018
H&M: Lipgloss Soft pink
Lancome: Juicy tubes
Sephora: 02 cotton candy
H&M: Lipgloss Mango sweet
Clinique: 05 Plushed punch & 06 Woppin' watermelon
H&M: You make me smile, You & Me, Tropical fuchsia
Lumene: Wild rose

Suosikkini: Molemmat H&M:n kirkkaan pinkit ovat mieleeni sekä Cliniquen kiillot.
DSC_0029
Viva la Diva: Nova DUO 121
MUA: shade 15 Juicy
NYX: Razzle fiesta
MAC Candy yum-yum
Rimmel: 004 Indulgence
Primark: sävy ei tiedossa

Suosikkini: Kaikki pinkit ja vaaleanpunaiset ovat hyviä, mutta suosikkini on ehdottomasti MAC.
DSC_0033
MUA: shade 4
Elisabeth Arden: 15 Sugar plum shimmer
flormar: sävy ei tiedossa
Lumene: Raspberry miracle 08 Kevätpäivä
Maybelline: 715 Choco cream
Lumene: Wild rose 81 Valjetessa
MUA: shade 13
Viva la Diva: 59 Autumn red
Lumene: 612 Onnenpäiviä

Suosikkini: Punaisista MUA vie voiton ja nudeista Maybelline ja Lumenen kevätpäivä.

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!
kommentti
4 kommenttia on "Huulimeikkikokoelmani "
  1. Oon iha hurahtanu noihin huulimeikkeihin kans! Aika herkkuja sävyjä sulla nois huulikiillois sekä punissa *_*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoo, niin taidan olla minäkin :D Huulikiillot ja -punat alkaa kummasti kiinnostaa aina keväisin :) Kiitos Saga ❤

      Poista
  2. sultahan löytyy hyvät huulimeikki kokoelmat :D! aivan ihania värejä <3!

    VastaaPoista

Kiitos kaikista kommeteista :)!